Gå til innhold

Enkle, greie sikre sikkerheitstiltak for sikring av bil mot tjuveri

Ranger emnet

Papi.

Anbefalte innlegg

Las no netopp om '04 A4 TQ-modellen som hadde blitt meldt stjålen. Har forstått det slik, at bilane kan bli stjålne uansett, på ein eller annan måte, på ein brutal, eller på ein meir ømfintleg måte. Men kva alternativ har ein til å sikre ein bil? Det eg er hovudsakleg er på jakt etter svar på, er

1. Korleis sikre at bilen ikkje blir stjålen frå staden der står på, og

2. korleis best sikre at bilen blir funnen, ETTER at den er blitt flytta frå der den stod?

GPS-/GSM-tracking, slike ting, er det alternativ for dette? Kva brukar folk, kva veit folk verkar?

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger en live håndgranat under førerdøra. og fester splinten med ei fiskesen og en fiskekrok i dørtrekket... That fucking car ain't going nowhere!

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparer mye penger på bensin og med Naginata sin metode.

Tracking funker, har sett eksempler på det i media. Men vet ikke helt hvordan, om de har eget batteri f.eks. Liten vits om tyvene bare kan koble av hovedbatteriet.

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har høyrt at nokre tracking-einheiter brukar ein eigen straumkjelde, som er skjult av eit gitt selskap som driv med dette, men må byttast ut etter intervall på nokre månadar, men dette er då noko eg har begrensa kunnskap om. Er blitt mykje meir redd for bilen no, etter at eg har lagt etterkvart mykje pengar og tid i den, og er eit objekt for å bli stjelt, noko eg personlig vil sjå på som eit stort tap.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider