[-PaRtY-] Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hei. Fant noen bilder av en 242 som var vippet på siden for å komme til bedre under bilen. Noen som har erfaring med denne slags stativ for å feste i støtfangerfestene? Og finnes det noen som er ferdiglagde å godkjente? Har litt lyst til å lage noe sånt, veldig kjekt til understellsbehandling!:) Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 finnes mange sånne patenter, men har sett de mest i utlandet. Al-ko eller alko? vet jeg hadde en som ble produsert i polen, kjørte bilen i en ramme og vinsja den med håndvinsj så den st på siden, så bra og praktisk ut Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Brukte et slikt system på MGen når jeg holdt på under, utrolig kjekkt! Setter det fast på navene og så en el.drill og tipper bilen over på siden. Kan sikkert skaffe deg et navn eller noe hvis det kan være intresangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Fatter'n kjøpte noe slik for noen uker siden. Kostet rundt 6 lapper tror jeg. Festes til hjulnava og sveives rundt med drill. Her gant jeg den: http://shop.gasolin.no/catalog/product_info.php?cPath=36&products_id=340&osCsid=a3c02b5f14bb5c988268bd2d99fa98fb Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg