Gå til innhold

04 A4 TQ Stjålet I Vestfold

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Hei,

Broderen sin 2004 mod Audi A4 TQ stv ble stjålet mellom 08:00 og kl 10:00 i dag på mårraen i Holmestrand, (den har blitt sett av naboer før det, og oppdaget stjålet kl 10:00)

Hvis noen har sett den eller hørt noe så si i fra gjerne til broderen (92043898) eller politiet, meg på PM

bilen er sølv farget med 18" gull felger med krom kant.

 

BILDE

18032008083-1.jpg

 

Takk til alle som hjelper til....

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er surt ! =/ at folk ikke kan la andre sine ting stå i fred!

 

lurt å følge med på nettet å sånn, om deler osv blir lagt ut til salg ( visste du sikkert fra før , men:P hehe)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig! Er det denne som ligger/har ligget til salgs på finn en stund? Fin, og lett gjenkjennelig bil som jeg skal se etter..

Rart folk får med seg såpass nye og sikre biler uten å bli lagt merke til i ett boligfelt..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får de gutta egentlig med seg en bil som har startsperre og alt det greiene der. er jo ikke snakk om å starte bilen uten nøkkel.. Røsker de den opp på henger da eller?

lurer litt pådet samme jeg ochså =/

 

jeg er litt redd for bilen min :(

 

men gud bevare hvs jeg får tak i dem før politiet gjør ! om noen prøver seg på bilen min :deng

 

 

Lykke til

 

er på utkikk etter deler så kanskje vifinner ledetråd

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår