matros72 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 I forkant på luftfilterboksen på 2,3e,så stikker det ut 2 rør.det tykkeste er jo greit nok,men så er det et tynnere rør med en slange som går til manifoilen,va skal denne være godt for egentli? å tilsette varm luft til innsuget? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 varmluft til innsug ja Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juli 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2009 Regner med at det er for at det ikke skal fryse på vinteren. Men sommerstid, kan man ikke enten plugge, eller flytte røret opp til grillen ett sted for kaldere luft? Er jo sikkert temmelig varm den lufta fra manifolden!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Var likedan på ABK motoren, og den slangen er så liten så det lille med varm luft spiller nok ikke store rollen. Jeg satt på konfilter når jeg hadde 2.0e, og da måtte jeg fjerne slangen. Merket ingen forskjell hverken sommer eller vinter. /Hit Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Men hva er vitsen med varmluft i innsuget?? Kan det fryse hvis man ikke har det på vinteren? Veit ikke åssen det er på 2.0e, men på min 2.3 så er nok røret hvertfall ca 4 cm i diameter. Så noe varmluft må det jo komme inn. Folk snakker så mye om å borre masse hull i luftfilterboksen, men hva med den gloheite varmlufta fra manifolden da?? :P Nå har jeg bare snudd slangen og satt den under lykta. Skal bli interessant og se om jeg merker noe forskjell :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 fortell om du merker noe effektforandringer da! :) Jeg har borret hull, og legger godt merke til at den suger glovarm luft til tider... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Juli 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2009 Da har jeg kjørt litt med kaldere luft. Litt vannskelig å si om den går bedre, for var ikke lenge siden jeg fikk den ene kaliper'n bak til å slutte å ligge på. Så har jeg fjerna katten i tillegg. Bilen er riktig så artig å kjøre nå :D Men bilen kan umulig gå noe dårligere med kaldere luft hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg