Gå til innhold

Opel Astra F

Ranger emnet


tommm

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Jeg vil tro at man må av med panelet, for lysene sitter jo litt utenfor selve bryterne. For å få ut panelet/konsollen, må du bare titte rundt etter skruer. Husker ikke hvor alle sitter hen i farta, er noen år siden jeg skrudde av alt sammen for å lakke det, men sitter i hvertfall 2 eller 4 stk bak lufteslusene. Er bare å ta en kniv og sette den på utsiden av selve slusen, men innenfor rammen selvfølgelig, og vippe ut slusen. Eller du kan også bruke en flat tang og dra de ut med den, løsner lett.

 

Mvh A.K

Her er'e noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, satt og leste gjennom tråden her, og såg at jeg ikke hadde svart på hva jeg skulle svare på. missforstått litt :p

 

Om du ikke har fått kjøpt felger enda så legger jeg hvertfall inn bildene av 9x16 ET35 med 215/40 Typhoon. (Grunnen til jeg skriver merket på dekkene er at det er så sinnsykt mye forsjell på sporbredden på det, og Typhoon er det jeg har kommet ut med at er best når man skal strekke grensene litt på hva man kan ha på bilen)

 

Denne bilen er senket 40/30. På denne har jeg heller ikke strekt noe på hjulbuen bak, og da subba det.

Astra-1.jpg

 

Denne er senket ca55/40 her fyller de bra syntes jeg(ja, en jævla vaksemaksin tok med seg speilet mitt)

På denne dro jeg ut hjulbuen bak en del, Og kun med senkefjærer. Det subba om jeg hadde full bil og traff en småheftig hump! men ellers gikk det bra! :)

DSC00146.jpg

*1995 Omega Steinmetz kompressor

*2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe gromme felger! akkurat sånne er noe jeg har sett litt etter.. fin bil og forresten =)

tror jeg skal sette inn bilen snart og få bilen breiere og lavere. vil sveise på nye hjulbuer om jeg finner noen. får se etter hvert nå når jeg får litt mere penger, har akkurat flyttet for meg selv så har ikke så masse penger til bil til overs ! : )

men det ordner seg etterhvert ; ))))

d bli itj nå fæst utn skinnvæst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår