larsm491 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Er det noen som veit hvordan jeg kan fikse detta? Temperatur måleren vil ikke flytte seg i hele tatt, mens bensin måleren går sånn passe fart opp til kvart tank, men bruker veldig lang tid etter det. Noen som veit hvordan jeg fikser detta? Er en 1992 2.0E:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2008 Rapporter Share Skrevet August 21, 2008 Er det noen som veit hvordan jeg kan fikse detta? Temperatur måleren vil ikke flytte seg i hele tatt, mens bensin måleren går sånn passe fart opp til kvart tank, men bruker veldig lang tid etter det. Noen som veit hvordan jeg fikser detta? Er en 1992 2.0E:) Defekt konstantspenningsregulator? Denne gir nøyaktig 10V til kun temp-måleren og bensinmåleren. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsm491 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det kan godt være mulig. Er detta dyre greier? Og hvor kan jeg evt. få tak i dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det kan godt være mulig. Er detta dyre greier? Og hvor kan jeg evt. få tak i dette? Kan ikke koste mange kronene. Sjekk nærmeste elektronikkforhandler ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsm491 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Kan ikke koste mange kronene. Sjekk nærmeste elektronikkforhandler ;) Takk for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junijor Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Dette er en kjent sykdom på 80. IKKE kjøp brukte deler til dette. Har selv hatt prob. med bensin måler og temp.måler. Siter M.V.H Vegard Andersson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Dette er en kjent sykdom på 80. Nei, dette er ingen kjent sykdom. Er lite feil på akkurat dette. Men ja, hoppende eller vekselvis fungerende speedometer er en sykdom (som er utrolig enkel å fikse) ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsm491 Skrevet September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Veit dere hva som skal fikses da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg