ralf2 Skrevet August 20, 2008 Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 Jeg syntes du bør gå for likt hele veien. Blir penest det. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Det ble 17" fra peugeot 407sw.. tror det blir rått.. :) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Det ble 17" fra peugeot 407sw.. tror det blir rått.. :) Da er vi to med sådanne felger :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet August 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Lurrer litt på hvilken frage jeg skal ha på de.. Sølv eller Hvit. Og hvilke hjulkapsler er det på bilde på side 1.? Tror det passer bra på eldre volvo... :D (Bilen er mørke grønn..) Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Lurrer litt på hvilken frage jeg skal ha på de.. Sølv eller Hvit.Og hvilke hjulkapsler er det på bilde på side 1.? Tror det passer bra på eldre volvo... :D (Bilen er mørke grønn..) Ser ut til å være standard 240-kapsler, uten at jeg skal banne på det. Begge fargene du nevner kan gjøre seg, men det er mulig jeg vil sette sølv aller høyest. Bilens farge kan ofte gjøre seg, men trolig ikke på din bil, hvis du har fargekode 94. Den er litt mørk. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Da er vi to med sådanne felger :) Verden er ikke stor: Mener de nevnte på tpc-forumet at det var kapsler fra eldre volvo. Pv eller noe i den duren. Har leita litt men ikke funnet de enda. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Mener de nevnte på tpc-forumet at det var kapsler fra eldre volvo. Pv eller noe i den duren. Har leita litt men ikke funnet de enda. De felgene gjorde seg! Men jeg vil med fasthet i stemmen hevde at kapslene stammer fra 200-serien med 14" felg. Jeg har konsultert min faglitteratur, nærmere bestemt boka VOLVO Personvagnarna - från 20-tal til 80-tal av Björn-Eric Lindh, og på side 179 i boka ser jeg avbildet en 265 GL med slike kapsler. Kapsler fra eldre Volvo-modeller har en tydelig annerledes utforming. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Snasen bil da Ralf den 2'ndre :) Jeg må også sko om til 17" vinterfelger pga. bræmsan.. Og da frister det med stål. "litt" pga. økonomi og ganske mye pga. at det ser veldig bra ut! Så jeg bedriver litt spionasje her i lett konjakkersrus ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Senter kapslene på forrige side er 240 kapsler ja...har sånne selv :D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 Har en del av de jeg og. Kommer på etterhvert. Men syntes de til svensken så mere buet ut. Mulig det er fordi de er så blanke. Han skriver selv i prosjekttråden sin at de er fra "dom sena 14"s fälgarna". Må få de på før Ål-treffet. Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg