Gå til innhold

forslag til førstebil med billig forsikring?

Ranger emnet


vidar90

Anbefalte innlegg

Kan jo lønne seg å oppgi betingelsene også..

 

Jeg mener å huske at Vesta-representanten som var hjemme hos oss oppgav Volvo 460 og Toyota Carina E som billige å forsikre. Kunne kanskje være lurt å ringe et forsikringsselskap og spørre dem? De sitter tross alt på skadestatistikk og annen nyttig informasjon. Husk også at det kan lønne seg å samle flere forsikringer i samme selskap for å få rabatter. Forsikringspremien på Puntoen er forhandlet sammen med forsikring på et hus, to båter, en hest og to andre biler:

 

1994 Fiat Punto 75sx: 2 300,- i året

12 000 km kjørelengde, leiebil, delkasko, 75% bonus

 

1990 Lancia Delta HF Integrale: 6 900,- i året

12 000 km kjørelengde, leiebil, fullkasko, 75% bonus

 

Integralen er riktignok solgt, men jeg tar den med allikavel. Forsikret i If... (Vesta er ikke spesielt billige på morsomme biler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo begynne med å styre unna gjensidige og if...

 

hvis du har en sparebank i nærheten av deg, kan det hende de har "Terra" forsikring. De pleier å være billige. Jeg betalte 5000 i året for en 97 golf med 1,6 100hk, 12k km i året, delkasko.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg vil anbefale toyota corolla og har det selv som førstegangsbil og e stor fornøyd :)

 

billig i drift og er en av de mest driftsikker bil du kan få . Har aldri hatt noe problemer med min:).

 

Toyota Corolla er en av de beste som førstegangsbil min mening :)

 

Gå for Toyota du :)

Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v

 

Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT

Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår