Gå til innhold

volvo 244 med v8 383 chevymotor REAL POWER ONLY NÅ BREMSET MOTOR SISTE SIDE

Ranger emnet


244 volvo v8

Anbefalte innlegg

bilens farge er kult:) men det er verre å holde pent over lengre tid:P

ja vet det trur jeg tar det svartmatt. har bestilt feil lakk til bilen fikk feil kode av min far:( fikk metalick blå isteden for lilla/svarte

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 254
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da har jeg fått grunnet motorrommet begynte og regne i det jeg dro over presseningen:)P1010224.jpg[/img]

 

P1010223.jpg[/img]

 

se på skyene over bilen:)

P1010222.jpg[/img]

 

blir vel lakk på den i morgen tenker jeg..

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg lakket bilen i dag. men selvfölgelig brukte jeg biltema lakkspröyte brukt 1 ganga för spöttet som en gammel gubbe. får se hva jeg gjör for noe. her er bilder av jobben:)

 

P1010225.jpg[/img]

 

P1010226.jpg[/img]

 

P1010227.jpg[/img]

P1010228.jpg[/img]

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt det er svart matt pusse ned der det har rent og lakke på nytt med boks:)

nå er det motoren og traktoren til naboen sin tur og lakkes tar begge samtidig..

 

Fargen på motoren har ingen trur jeg fra för hehe.:volvopower:

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si jeg likte!:D har lest igjennom hele tråden din nå! :P

Synd det med lakken på bilen din da, er no dritt når amatører skal ødelegge! :(

V8 er jo også helt vilt, har drømt om det i min å, men er nok andre ting jeg må prioritere først...:P

men hvor kjøpte du den nye motoren, var det 17000,- du betalte? det hørtes billig ut:)

Keep on the good work, bilen din blir rå med den nye motoren! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si jeg likte!:D har lest igjennom hele tråden din nå! :P

Synd det med lakken på bilen din da, er no dritt når amatører skal ødelegge! :(

V8 er jo også helt vilt, har drømt om det i min å, men er nok andre ting jeg må prioritere først...:P

men hvor kjøpte du den nye motoren, var det 17000,- du betalte? det hørtes billig ut:)

Keep on the good work, bilen din blir rå med den nye motoren! :D

 

Motoren koster mere enn som så men da er alt nytt ny blokk fra gm eagle 383 stempelsett+råder edel kam register gasser toppdeksler luftfilter innsug, mallroy tenning, höy volvum besinpumpe,vannpumpe,oljepumpe trimtoppene er av jern torqer worldprodukts 67/170 cc kamlöfft 236/244grader. pris tilsammen ca 65000kr :vampire:

 

lakkingen tok jeg svart så har ikke noe skulle ha sagt men han får ikke noen jobber av meg eller kjente. Morten heter han. lakket bilen i 3 omganger så den siste ble mye mörkere enn alt det andre det vil si koffert speil og scoop. gikk tom for lakk vel tenker jeg.

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ahaja:P

det var en mer sannsynelig pris ja:P

da tror jeg heller at jeg kjøper en brukt motor i førsten så ny om noen år kanskje:P

Må jo legge lista på drømmene litt etter pengene:P

går vell an å kjøpe seg en stygg amrikansk stasjonsvogn å ta motor å gear fra den:P

du har vell ikke den gamle motoren enda?? :)

PM pris i såfall:D

synd det med lakken da, menmen det skal vell være så mye blårøyk rundt den bilen der så lakkfeil ikke synes:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår