wunderbaum Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Må bytte eksos anlegg til bilen. 240 med b230a, hva slags effektanlegg er rimligst og best og får man eu godkjent bilen med effektanlegg på? Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 simons 2.5" er kanskje det greieste... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by Zerox simons 2.5" er kanskje det greieste... greiest ja, men syns ikke det er noe spes med lyd på effektanlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Simons er vel det rimeligste effektanlegget. At det ikke er så mye lyd er vel en fordel ang. godkjenning. Nå vet jeg ikke hvordan det blir på en 240. Jeg er nå ganske fornøyd med lyden av Simonsanlegget mitt. Lytt dypere lyd på tomgang og litt kvassere lyd på turtall. Du må passe på slik at du får rett eksosanlegg ivertfall, Når jeg fikk mitt passet det ikke så jeg måtte forandre litt på det. Rørskjøten som går på langs av røret er også en svahet på disse eksosanleggene. Sprakk opp etter mindre en 2 ukers bruk. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Har nesten hørt av alle de som har kjøpt simons effekt anlegg at det ikke gir noe grom lyd, jeg ville heller satsa på JT superflow, eller sveisa et selv med simons dempere (billig og bråkete alternativ)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Det blir ikke noe spesielt grommere lyd av simons effektanlegg, men du hører nå litt forskjell. Er vel litt avhengig av bil og motor. Simons er vel det billigste alternativet. Tror det er billigere enn å kjøpe orginalt eksosanlegg også Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet November 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Er ikke intressert at det skal bråke som et uvær heller. Er ikkeno kult med 3'' anlegg når motorn er orginal.. Har tenkt til å bytte kam osv.. Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 En fordel med Jt, er at du kan få det komplett med grenrør for en grei pris. Med å bytte kam og litt annet dilldall i tillegg, vil den gå en god del bedre. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg