MrControl Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Jeg hentet i forrige uke inn en dønnstrøken eurospec supra mk4 tt, og har allerede funnet ut hva jeg skal hente av ting og tang, men har likevel ett par spm.. er hks coiloverne tuv godkjent? og jeg står SÅ fast i hva slags felger jeg skal kjøpe.. bbs lemans hadde jo seff vært drømmen, men jeg gidder ikke bruke så mye penger på felger.. har tittet litt på works vs xx også.. og ett par andre, men tar gladelig i mot tips gjerne med bilder i fra dere om hva dere ville valgt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Her kan du laste opp bilde av bilen din og prøve ut felger. http://www.rarerims.co.uk Gå til Virtual fitting bay Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 nja.. har ikke behov for det.. har sett nok av biler med forskjellige felger på, men klarer ikke å bestemme meg helt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet August 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 ingen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet August 18, 2008 Rapporter Share Skrevet August 18, 2008 volk gtv volk gt7 volk gts volk te37 volk ce28n volk gtm Siter En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Finnes ikke godkjente justerbare coilovers til Supra mkIV... Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 29, 2008 Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 Hvilket karosseri av Supra betegnes også som A8? Hvis det er MkIV, lager H&R TÜV-godkjente coilovere til den. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Hmm...JZA80 er urettmessig forkorta il MA8 eller A8 av en del aftermarket leverandører ja... Hmm...da må dette være ett forholdsvis nytt kit i tilfellet...for jeg leita i over 3 år etter godkjent sett...og da var det få europeiske merker som i det hele tatt leverte noe til mkIV. Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Senker visst 20-60mm og TÜV-papirer ligger på H&Rs hjemmesider :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 da ser det ut som jeg har bestemt meg! blir felgene work - vs-xx i 19", men får jeg på 10"bak uten å valse hjulbuene? noen som vet ? og i tilfelle hva slags innpress? i følge noen amerikanere så går 10" med 51 i innpress.. noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Jin Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Senke sett er ikke coilovers! HKS har værsting Hypermax osv... Bilstein pleier å ha mye TUV, men ikke coilovers til mk4... Men hva skal da folk med coilovers??? Fordi det er "værst", er det noen her i det hele tatt som klarer å bruke det???? Et skikkelig coilovers kitt brukes til bane bruk! De som kjører bane profft bruker ofte mange timer å justere på coilovers fra bane til bane! Da sparer de inn hundredeler!!!! Tipper at ingen her har bruk for de! Kjøp heller no gode dempere og fjører!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Felger er bestilt, og passet nydelig! coiloverne har jeg nettopp hivi på, og gleder meg til å se hvordan dette blir med felgene på og hvordan den blir å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devil Skrevet Januar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 legg ut bilder av bilen da :) både med de gammle og nye felgene? Siter low and slow, is how it goes low and slow, plowing snow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 Har ikke fått handlet meg dekk til felgene enda( har bestilt så mye i fra statene( siste pakke senest i dag) at jeg ikke har giddet å stresse med ddet siden de uansett ikke skal på før til våren! Skal få lagt ut litt prosjekt bilder etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg