oddgeirbrateng Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 må man være tekniker før å få ut spiller'n i vectra b, eller må'n demontere dash'n helt? Siter -Girls Go Fast, but Boys go faster! ------------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Det er ikke noe hokus pokus nei. Trenger mest sannsynligvis to slike dersom du har orginalspiller. Koster 20 kroner på Biltema eller noe sånt. Disse skal du sette inn i et spor på hver side av spilleren til du hører et lite klikk. Da er det bare å trekke ut spilleren og koble fra ISO-kabel osv. Så sier det seg selv hva neste steg blir. Koble til ny spiller og nyt musikken. Dersom du trenger mer utfyllende beskrivelse, så rop ut :) Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 kan jo skrive på at di hullene som di pinnene skal dyttes inn i er somregel "sjult" av to umbraco skruer! :) Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Noen som aner om jeg trenger slike pinner på Vectra-A også? :) Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BChris Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Du trenger kanskje det om det er orginal anlegg ja, er bare til å sjekke, tar 2 sek:P Siter Opel Vectra A 94mod 2.0i 8v (Førstebil) X Yamaha Virago 98mod 125ccm XV (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Og dersom det ikke er orginalspilleren som står i, så er det alltid med slike "pinner" når man kjøper ny spiller. Har ihvertfall vært det på samtlige spillere jeg har kjøpt. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Min spiller er ikke orginal. Hver gang jeg drar på, kommer spilleren ut!:) Sitter nok dårlig fast.. Forresten, er det noen som har bilde av orginal spiller i Vectra B?:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skruf sterk Skrevet August 17, 2008 Rapporter Share Skrevet August 17, 2008 har vel kanskje ikke så mye med akkurat dette å gjøre, men om noen leser denne tråden når de skal montere ny spiller så hjelper det jo litt. tok ut den som sto i bilen min i helgen. montere så en alpine spiller. i bilen er det standar iso kontakter, så det ble egentlig bare å plugge i. alt virket som det skulle helt til jeg fant ut at halve kjørekomputeren forsvant, og fjernkontrollen sluttet å virke til låsen. jeg tok ut igjen annlegget, byttet om den gule og røde, så klippet jeg en blå ledning som gikk i samme kontakten som rød svart og gul. etter det er det ikke noen problemer med anlegget. kjørecomputeren virker fjernkontrollen virker, og anlegget virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgeirbrateng Skrevet August 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2008 takk før alle innlegg! nor vart å litt klokare, pluss att e slepp å herpe dash'n t dama! hehe Siter -Girls Go Fast, but Boys go faster! ------------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg