kimmiaudi Skrevet August 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 hmm. Hva slags chip er dette?Skal jo ligge en trykkstopp i chippen da! 2 bar er sinnsykt høyt ... Stemmer meteret ditt? Har du noen i nærheten med vagcom så du kunne loggført en kjørerunde?... Husker ikke i farten hvilken kanal, men du skal få ut hva slags trykk hjernen sier du skal ha og hva den faktiske verdien er... trur ikke det er chipen ser u for det at det har kommet i etter tid. ser du bor i vestefold skjenner ikke noen du da som har vagcom sett? som kunne fått noen kr for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geir Skrevet August 25, 2008 Rapporter Share Skrevet August 25, 2008 joda.. Har vagcom jeg :),men alikevel er det rart at ikke motor kutter hvis du faktisk har 2 kg ladetrykk.... Siter E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet September 1, 2008 Rapporter Share Skrevet September 1, 2008 Her er det noe galt. Med både din og kameratene dine since biler! Alle audi's 1,8t motorer skal ha en fail safe som ligger rundt 1.3 bar overskrider du den skal motoren gå i nødmodus. En standard 1.8t turbo, kkk k03 orker ikke levere 1 bar hele veien ut i turtalls registeret samme faen hva kameratene dines målere viser. Om det så er tilfellet så jobber turbone deres i høygir med rimelig mer avansert teknologi under panseret en den orginale n75 regulatoren.Å for ikke og snakke om langt utenfor arbeids omerådet dette i så måte ville fremtont et turbo havari 99% sikkert etter et par heftige uker kansje før. Men bilene deres går vel enda så det er nok bare snakk om misvisning eller dårlige målere. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Bytt aktuator og sjekk at det ikke er noen slanger som er skrot. Sjekk også om evt solenoid er i orden (har aldri sett en sånn motor, men aktuator tullet er jo likt som på andre biler jeg har kødda med. Det som kan skje hvis en strammer en slapp aktuator for mye er at trykket skyter ivei ved høyere turtall pga at ventilen i turboen enkelt og greit ikke klarer å åpne mer og derfor heller ikke slippe ut mere eksos. Jeg vil da i samme slengen anbefale deg å kjøpe en aktuator med høyere fjærtrykk (dvs en med høyere grunntrykk) for å unngå en del krøll. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 2 bar og motoren er like heil?? flax sei eg bare.. :-D Ikkje prøv det meir.... da må du bytte meir en WG en..... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.