245tic Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jeg har Mistet den eneste bilnøkkelen jeg hadde. Ringte møller å spurte om de kunne slipe en ny, men det var vanskelig siden den ble importert i 96. Noen som vet om en annen løsning for å slipe opp en ny lik nøkkel? Audi 100 92modell 2,3e. Mvh Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loxus Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Du kan jo bare bytte hele tenningslåsen? Hør med en hugger. Siter [X] 2007 - Volvo C30 2.0D [ ] 1991 - BMW e34 525i [ ] 1999 - Chrysler Stratus 2.0 [ ] 2007 - Nissan Narvara 2.5D [ ] 2005 - Renault Kangoo 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 kjedelig å bytte hele tenningslåsen og dørlåser osv hvis det går ann å få lagd en nøkkel. står det ikke no nummer på den tenningslåsen jeg har ell no a som noen smarte figurer kan ordne? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Alle nøkkel-sjapper lager deg en ny nøkkel basert på bare reg-nr for en hundrelapp eller deromkring. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Det må vel være for lett vel...... Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Nei, gjort det selv. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Hvem butikk ringte du til da? den butikken jeg har i byen her kunne ikke??? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Nei, gjort det selv. så hvis man ser en fin bil man har lyst på,på gata, så kan man bare skrive ned regnr og skaffe seg en nøkkel? Høres litt rart ut. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Jeg brukte han låsbutikken i tromsø, så det hjelper deg neppe. Dette gjaldt da en gammel volvo, så jeg vet ikke hvordan det er med VAG-produkter, men en hvilken som helst låsesmed burde klare å lage deg en ny nøkkel. så hvis man ser en fin bil man har lyst på,på gata, så kan man bare skrive ned regnr og skaffe seg en nøkkel? Høres litt rart ut. Nei, jeg driver bare å skriver BS her... Hvis du ser en fin bil på gata så er det bare å bruke første og beste sten på ruta og knuse rattlåsen. Nøkler er bare for folk med ærlige hensikter. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 tror du skjønte poenget mitt... de bør jo i det minste kreve vognkort og legitimasjon? Hvis det er en seriøs butikk? Selv om man kan reg.nr på en bil, betyr det ikke at man eier den, og heller ikke at man nødvendigvis har ærlige hensikter.. Sier ikke at du skriver BS... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 Audi har vel startsperre innebygga i nøkkelen, så blir vel vanskelig å få slipt en ny nøkkel, dersom startsperra ikke samsvarer.. Var ihvertfall slik på vår audi a6 96mod. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet August 12, 2008 Rapporter Share Skrevet August 12, 2008 En VAG-forhandler skal i teorien kunne bestille ny nøkkel. I tilleg så skal vel låsesmeder o.l kunne slipe ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Han sa jo at de går ann å slipe nye nøkler så lenge jeg hadde reg nr,jeg ga han reg nr og alt men bilen min var impotert i 96 og da fant han ikke noen opplysninger??? Må vel klare å få opp det for det vel? Har jo rullet på samme samlebånd som alle andre audiene.. Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2008 Jeg vet om en audi 100 som en kamerat av meg har, men det er eldre bil 89modell eller no. Passer Tenningslåsen over??? Skulle hatt igang bilen, men hvordan er det hvis den passer og det ikke er startsperre på den eldre 100? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linke1 Skrevet September 3, 2011 Rapporter Share Skrevet September 3, 2011 Da jeg rinte Møller ang sliping av Audinøkkel ble jeg bare henvist til et lokalt firma som sliper nøkler. Burde ikke være en heksekunst å slipe de? Siter Audi A4 1.8TQ S-Line 2003 Audi A4 1.6 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg