st1an Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Kjøp deg heller spredere, som nevnt tidligere! Du sier du vil ha firkantige ekstralys? Men ikke fjærnlys? Altså kurvlys/spredere/whatever? ;p Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 diodene med alt utstyret jeg trengte kosta kun 350 spenn;)... Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 diodene med alt utstyret jeg trengte kosta kun 2350 spenn;)... Dyre dioder. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 bortsett fra han ene mannen som kalte kadetten min for en haug! Godt observert:cheers: Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 nei Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Synes du den ser ut som en haug da? Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 Sikkert en helt kurant bil, men de diodene kan jeg rett og slett ikke forsto hvorfor du satt der i utgangspunktet. Mon tro om det var Motepolitiet som stoppet deg?:ratatatat Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet August 14, 2008 Rapporter Share Skrevet August 14, 2008 La nå gutten piffe opp bilen sin om han vil. Har sett langt verre. (Ja, juridisk sett er det jo uaktuelt, men rent utseendemessig?) Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Takk skal du ha yelsent;) jeg synes det var drit fett. Bilen ble helt anderledes. ALLE kikka hele tida, var så fett det. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Godt observert:cheers: .......... Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Untitled Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 Takk skal du ha yelsent;) jeg synes det var drit fett. Bilen ble helt anderledes. ALLE kikka hele tida, var så fett det. Hadde vel sikkert ikke noe med at de trodde du var sivil, kan tenke meg den "oppmerksomheten" var verdt 2000spenn Siter Renault Mégane 1.6 DynaBel 9815 - DynaBel 4501 - DynaBel 1502 - Seas Lotus Performance 6.5" [X]Toyota Carina II [X]Volvo 740 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 De diodene dine kan i bestefall karakteriseres som parklys, men feil farge, feil plassering og for mange(kun 1 parklys på hver side foran). Vær glad du ikke fikk mere. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet August 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 synes boten var rimelig hard jeg da, de skader ingen. Var ikke noen som blinka på meg en gang... ikke politiet engang. Han poltimannen som kalte kjerra for en haug sa han tok det som parklys ja. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 15, 2008 Rapporter Share Skrevet August 15, 2008 synes boten var rimelig hard jeg da, de skader ingen. Var ikke noen som blinka på meg en gang... ikke politiet engang. Han poltimannen som kalte kjerra for en haug sa han tok det som parklys ja. Mulig bøtesatsene er urimelig, men dem har nå det nivået dem har uavhengig av våre meninger. Jeg fikk en gang 2900.- for 71km/t i 60sone, på papiret helt greit. Helt til en oppdager at Laseren sto i 70sonen og siktet på biler som akslererte inn mot 70sonen:knob: Er bare å ringe Innkrevingssentralen og spørre pent om ikke du kan få dele boten opp fordi du har veldig dårlig økonomi. Jeg delte min i tre deler og fikk meg en falsk tilfredstillelse om at dem fikk litt ekstra arbeid for pengene mine:D Så bruker du heller tiden på å sette deg inn i forskriftene slik at neste gang du blir stoppet så har du loven på din side, og Politiet må sende deg videre:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet August 16, 2008 Rapporter Share Skrevet August 16, 2008 Røsk det vekk og kast det i fjæra, ser jo helt grusomt ut. Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg