Helios Skrevet Januar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2004 Originally posted by SunnyGTi2.0 Det må gi en rar følelse å sitte i en slik bil og ikke se annet enn himmelen.... tja.. litt ekkelt er det.. ikke erfaring fra wheelie akkurat.. men fra en kollisjon som hadde samme effekt.. heh Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Januar 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 heheheh :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 Originally posted by Helios tja.. litt ekkelt er det.. ikke erfaring fra wheelie akkurat.. men fra en kollisjon som hadde samme effekt.. heh Oj oj oj! Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Januar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2004 amc powa :) jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rat Fink Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Selfølgelig "V8 power" som står bak dette...... Noen som har kjennskap til en Toyota Hi Ace med V8 som jeg så under 4.Juli cruisingen i Lillestrøm for noen år siden? Den var diskret med lite lyd.. med den burna lett... Siter Erland Nordby, Hedemarken -66 Buick GS cab. under restaurering. -66 Cadillac Sedan de ville, klar for cruising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Rått! råeste jeg har sett var på Mantorp Park! en boble som dro wheeli 3gear! det er rått ass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo84 Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Januar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2004 Originally posted by Rat Fink .. Noen som har kjennskap til en Toyota Hi Ace med V8 som jeg så under 4.Juli cruisingen i Lillestrøm for noen år siden? Den var diskret med lite lyd.. med den burna lett... Kan dette muligens være samme HIace som kjørte fra meg på E6.. jeg hadde 180-190 og HIace'n dro ifra.. :/ Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Februar 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2004 Her er en små-vill 2nd gen Camaro Right-click Save As ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Originally posted by Rat Fink Selfølgelig "V8 power" som står bak dette...... Noen som har kjennskap til en Toyota Hi Ace med V8 som jeg så under 4.Juli cruisingen i Lillestrøm for noen år siden? Den var diskret med lite lyd.. med den burna lett... Har ikke sett bilen, men den går i Høland og skal være godkjent med V8,er. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddbjørn Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 stein arne"pjokken"lindvald kjent for opel rekord m v8,merce m corvette zr1 motor +++ lista er lang fra brevik i telemark holder på å bygge vw caravelle m midtstilt v8 m 700 hk + :D tror det blir rått (det er den gamle typa):) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 du bør neste doble det antallet med hk i Bussen til lindvall..... :thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Her kommer bilder av noen fine wheelier :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiNGo Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Håhå! Amerikanerne er råe! Glem motorsyklister som sier de kjører på et hjul i svingene! Det kan faktisk en amcar også gjøre :hammer Drit fett.. long live muscle! :thumb :D Litt hjul løft i disse før juls tider...:D Mange bra her... http://www.byrondragway.com/pictures.htm Siter Galant 2002 comfort sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 du bør neste doble det antallet med hk i Bussen til lindvall..... :thumb er et bilde av motoren nederst på sia her!!! kult!!http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=92119&page=12&pp=15 konge den over meg ..rått bilde ja :thumb Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg