Wildzor Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 Det har skjedd en gang før at nærlysa mine plutselig forsvinner, og eneste som virker er fjernlys og det ene parklyset.. Jeg bytta den lysbrytern inne med rattet, og da virka det.. så forsvant det igår også, og jeg lurer på hva det kan være? har ikke fått sjekka sikringene denne gangen, men alle var hele sist gang! Så om noen vet så tar jeg gjerne imot hjelp ;) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saftus Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Skjer det ingenting med baklyktene? Prøv å bytt sikring selv om den ser ok ut. Hadde noe lignende før, men var sikringene for min del. Lykke til! Mvh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gothiatek Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 har du sterkere lyspærer enn anbefalt? Har tatt lysbryteren pga jeg ihvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Er ikke noe kjørelysopplegg som lager krøll for deg? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Fant feilen idag, etter mye feilsøking! var en ledning som hadde svidd seg av der du kopler på lysbryteren bak rattet! Så da var det bare å bytte den, så nå funker det! :) Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Standard feil. Fordi det ikke er noe releestyring av lysa orginalt, kun gjennom lysbryter'n og til lampa.. Man har også et spenningsfall som ikke ligner grisen fram til lampa. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg