Gå til innhold

Morragretten golf

Ranger emnet

zckumling

Anbefalte innlegg

Når jeg står opp om morgenen å setter meg i bin iskalde Golf er det et helvete.

jeg får bilen opp i fart etter mye om og men.. så kommer jeg til et kryss og må stoppe.. gir litt gass og bilen begynner å bevege på seg.. gir litt mer gass og bilen bare slakker farten og høres ut som han kommer til å kveles.

Hva kan dette komme av? Det er veeeeeldig irriterende.. håper noen har et tips på hvordan jeg kan få fixa dette.. veldig flaut å miste fart når man egentlig er nødt til å peise på.. I kø for.eks

bilen er en Golf-II '84 1.6 CL

[ ]1990 Scirocco GT2 1.8

[ ]1983 Golf GTI - Prosjekt

[x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by zckumling

...gir litt mer gass og bilen bare slakker farten og høres ut som han kommer til å kveles.

bilen er en Golf-II '84 1.6 CL

Gi full gass:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opelen min var slik, måtte holde full gass en stund, da kviknet den, så kjøre 500 meter, så full gass igjen.. ble ofte full gass helt til jobb.. hehe.. da er det fint att den ikke går såå fort..

var forresten ett problem med forgasser

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Er 99% sikkert kaldstartsregulatoren... hadde samme feil på caben min, koster kun 3500 for ny regulator:)

Når du gir mye gass og bilen høres ut til å kveles går den bedre igjen når du slipper gassen litt ut??

huff å huff.. 3500 kr for det.. da drar man heller på dynga.. hvis denne kaldstartsregualtoren ikke er stor.. så havner den i bukselomma..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AXi0N

huff å huff.. 3500 kr for det.. da drar man heller på dynga.. hvis denne kaldstartsregualtoren ikke er stor.. så havner den i bukselomma..

"Selvfølgelig" kjøper man ikke denne ny, men jeg fikk med ny med bilen, forrige eier hadde allerede kjøpt den... Det er bare en liten sak som er festet med to skruer og det går to slanger inn på, tar ca. 3 min å bytte den, kortere tid å kun demontere:)

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider