nomix Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Neste bil er min første. Tror nok jeg satser på en førstebil jeg kan huske som noe spesielt, noe jeg kan tenke tilbake på og huske at jeg faktisk hadde det bra i. Tenker på Saab 9000, både med og uten Turbo. Uten Turbo er kanskje lurt i den første tiden med førerkortet. :) Men vil i alle fall helst se etter noe med litt sjel. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Har bestemt meg for to ting, Audi og QUATTRO, så valget blir enten S2, S4/6,A4 1,8TQ,A3 1,8TQ, A6 quattro eller A8. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Min neste bli Nissan 200SX S13, eller Sierra Cosworth. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 min neste bil kommer snart nå, satser vel på veteraner framover fordi de er så søte.. :D 61 modell boble. <3 Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 Min neste bil, blir som alle de andre bilene jeg har hatt, en 2'er Golf. Eller kanskje en 1'er, eller eventuelt en 3'er. Men alt tyder på at det blir nok en 2'er, gitt. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Neste bil er min første. Tror nok jeg satser på en førstebil jeg kan huske som noe spesielt, noe jeg kan tenke tilbake på og huske at jeg faktisk hadde det bra i. Tenker på Saab 9000, både med og uten Turbo. Uten Turbo er kanskje lurt i den første tiden med førerkortet. :) Men vil i alle fall helst se etter noe med litt sjel. Flinke mannen. :) (Sjekk signatur) :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Her har jeg vist svart før, men siden jeg har flyttet til wales, er plutselig situasjonen litt anderledes. Nå er jeg på jakt etter noe japansk moro. Akkurat hva det blir vet jeg ikke ennå, men jeg titter rundt på rx7, supra og andre slike ting. hva det blir vil vise seg om et par uker! :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Er i konstant dialog med Honda Norge for å få reservert et eksemplar av nye CTR, så er vel ikke umulig det blir en slik en til våren ;) Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 merce, tt, golf eller polo eller noe annet :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hva min neste bil blir er usikkert MEN den bilen jeg drømmer om skal oppfylle noen krav: *4x4 *mere enn 100HK (gjerne noe turbo det er alltid morro) *antispinn (som kan kobles ut) *antiskrens (som kan kobles ut) *automatgir *aircondition *stasjonsvogn *setevarme *cruise kontroll *skal kunne trekke en boggi henger *sentral lås (med fjernkontroll) *tempratur måler som måler gradene ute *heller rimelig i drift (diesel?) *skinnseter jeg er mere fyren som skal ha en grei bruksbil med kjørecomfort enn den som skal ligge breit rundt annenhvær sving (selv om jeg også vill ha en bil jeg kan klare og gjøre det med om jeg får lyst) menne den bilen lar seg nok vente til jeg har blitt litt rikere enn hva jeg er nå :doh Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireSt0rM Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Nå er jo det desverre pengene som bestemmer hva min neste bil skal bli, men drømmen er 2003 Mitsubishi Galant Sport Coupe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Vet faktisk ikke for tiden.. Neste BRUKSBIL blir nok en stasjonsvogn.. Med litt plass, gjerne 4wd og sterk diesel og... Pluss hengerfeste :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Bil etter 240en? Blir nok en 940/960, vil jeg tro Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plastic Racer Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Blir nok en Audi A4 B6 1.8TQ Siter 1997 Audi A3 1.8 Ambition VACN - Østfold Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 blir vel en bmw e34, så skal quattroen, få turbomotor, mens bmw'n blir bruksbil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg