Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

Har du dobbelt eksos?:) Hvis ikke så ville jeg fått meg det også i samme slengen:D

 

Chipping er vel alltids positivt det, men det kommer vel også litt ann på KM-Stand.. Har hørt litt rykter om at er bilen kjørt litt så er det ikke positivt å sette i en chip.. Dont ask me why..:s

 

Jeg stemmer for CHIP! :hellothere:

 

har dobbel eksos ja:D

 

okok, ja det er vel no dritt å peise på med chip på en tralle som har rulla 300000km:)

 

men nå har min gått ca 98500km:)

har veldig lyst på chip selv, hører folk sier det er STOOOOR forskjell:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Chip, eller reflash er fine ting det. Synes at diesel'n min ble ganske gøyal med en del ekstra. Men har bare hatt det ei uke, så tia vil vise om det holder :)

 

ja ingen negative hendelser så langt?

Stor forskjell?

 

Men kanskje det er mere holdbart på diesel?

faen kjipt å vræke maskin på bilen da:)

men om jeg programmerer min så kan jeg jo fjerne det igjen:D

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det eneste er at det har blitt litt tull med kjørecomputer'n. Den roter litt med forbruksmålinger og sånn. Men vet ikke om det har noen sammeneng.

Blei en del forskjell, ja!!

Nå gidder jeg ikke gire ned for å kjøre forbi, lenger :)

Også ble den en del sterkere fra bunnen, så den er blitt litt mer smidig på bykjøring. Synes den var litt lat helt nederst tidligere.

Også gikk forbruket litt ned på langkjøring, men trur nok totalen blir litt høyere uansett. Er jo blitt litt mere moro å gi på litt :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, høres fristende ut med chip gutter, men nytter ikke på en 1.6..:(

 

kanskje jeg tar dere igjen til Våren:)

 

Han som flasha bilen min har snart en RS4 til salgs ;)

Nyyyyydelig bil!!! 550 hk ut i fire labber..

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som flasha bilen min har snart en RS4 til salgs ;)

Nyyyyydelig bil!!! 550 hk ut i fire labber..

 

Flasha bilen din? =s

 

RS4 jah?.. hmm.. Høres ikke feil ut, men det blir nok ned i str regner jeg med.. Er ganske sugen på en A3 2.0TDI Sportsback S-line 2005-6-7:)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det eneste er at det har blitt litt tull med kjørecomputer'n. Den roter litt med forbruksmålinger og sånn. Men vet ikke om det har noen sammeneng.

Blei en del forskjell, ja!!

Nå gidder jeg ikke gire ned for å kjøre forbi, lenger :)

Også ble den en del sterkere fra bunnen, så den er blitt litt mer smidig på bykjøring. Synes den var litt lat helt nederst tidligere.

Også gikk forbruket litt ned på langkjøring, men trur nok totalen blir litt høyere uansett. Er jo blitt litt mere moro å gi på litt :)

 

okok, ja det vil vi jo ikke ha noe av:)

hvor var det du programmerte den?

ja hører flere sier dem blir smidigere og kjappere, samt sterkere.

Fader det frister detta altså:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flasha bilen din? =s

 

RS4 jah?.. hmm.. Høres ikke feil ut, men det blir nok ned i str regner jeg med.. Er ganske sugen på en A3 2.0TDI Sportsback S-line 2005-6-7:)

 

Du burde gå for 2004 a4 1.8t:) avant:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips, men jeg har hørt VELDIG mye forskjellig om TS...

Jeg vurderte de en stund, jeg også, for de virker stor og seriøs. Men etter å ha fått en del meldinger om problemer med motorstyring i ettertid, så ble de fort uaktuell. Har ikke hørt noe negativt om chipsenteret enda, men det kan jo også komme :)

Sjekk litt rundtomkring før du bestemmer deg :)

- '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6

- '81 Jeep CJ7 (Prosjekt)

- '05 Yamaha FZ6 (Til salgs)

- '02 Polaris Edge X 800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips, men jeg har hørt VELDIG mye forskjellig om TS...

Jeg vurderte de en stund, jeg også, for de virker stor og seriøs. Men etter å ha fått en del meldinger om problemer med motorstyring i ettertid, så ble de fort uaktuell. Har ikke hørt noe negativt om chipsenteret enda, men det kan jo også komme :)

Sjekk litt rundtomkring før du bestemmer deg :)

 

jepp jepp.

Det er nok lurt. jeg personlig hakke hørt no dritt om ts eller chipsenter.

Men ts garanterer at det er null skadelig med "riktig tuning"

Dem flasher,setter på åpent tørt filter og bytter resirk/dump for 8000kr:)

Pluss at dem programmerer tilbake hvis det skulle være ønskelig:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår