Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

Se der ja! Var fint hus det! Men litt lite, og litt for tett på naboer. Og et par hundre over vår prisklasse. men takk for tipset :)

Vi har kikka mest rundt Revetal. Liker området der. Tapte en budrunde på et seriøst fint hus der i forigårs :(

 

aha, bare hyggelig vett.

Revetal er fint, og man får mye for pengene der:)

kjipt å tape budrunde på noe man skikkelig vil ha:(

men trøst deg med at det kommer noe bedre i ettertid, tapte selv en runde på en leilighet i tønsberg sentrum, og trodde aldri jeg skulle finne noe, men så fant jeg denne:) nyere,større,billigere,med tomt,garasje osv:):)

så hang on, finner garantert fler:)

 

litt ot her nå:)

men det får gå:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå sjekket opp litt mere ang cruise control.

Ringte albjerk drammen og de hadde ingen pakke inne for min bil, men kan få sjekket opp det, så jeg ringer dem på mandag:)

men han gav meg et priseksempel på en 03 a3, med tilsvarende utstyr, noe han mente var ala min bil, og fikk da pris på 2600 ferdig montert, det kunne variere noe siden det ikke var dønn samma bil. men som sagt, får skikkelig pris til uka, de trodde ikke det var noe "kvantumsrabatt" men er det snakk om 3-4k så er det jo dønn overkommelig. Er så fornøyd med albjerk, de er utrolig serviceinnstilte:):)

 

MEN, så ringte jeg møller tønsberg for å høre der, og snakket med audi avdelingen, han var jo helt pikk, og blåst og visste ingenting og sa det kunne komme oppi 15 laken og at han måtte ha inn bilen for å lese av data. hoho for en jævla tosk.

På albjerk trenger dem lissom bare reg nr for å lese av og se åssen bil det er men møller tbg må ha inn bilen.

og han var ikke intr i kunder i det heletatt og sa de hadde nok og gjøre. har snakket med dem før ang andre ting og dem er helt kukk i hue alle mann. de ga meg pris på 40 laken for xenon i nærlysa på a3`n.

Dvs at cruise hos albjerk er veldig sannsynlig og møller tbg skal jeg ALDRI ha noe med og gjøre....

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå sjekket opp litt mere ang cruise control.

Ringte albjerk drammen og de hadde ingen pakke inne for min bil, men kan få sjekket opp det, så jeg ringer dem på mandag:)

men han gav meg et priseksempel på en 03 a3, med tilsvarende utstyr, noe han mente var ala min bil, og fikk da pris på 2600 ferdig montert, det kunne variere noe siden det ikke var dønn samma bil. men som sagt, får skikkelig pris til uka, de trodde ikke det var noe "kvantumsrabatt" men er det snakk om 3-4k så er det jo dønn overkommelig. Er så fornøyd med albjerk, de er utrolig serviceinnstilte:):)

 

MEN, så ringte jeg møller tønsberg for å høre der, og snakket med audi avdelingen, han var jo helt pikk, og blåst og visste ingenting og sa det kunne komme oppi 15 laken og at han måtte ha inn bilen for å lese av data. hoho for en jævla tosk.

På albjerk trenger dem lissom bare reg nr for å lese av og se åssen bil det er men møller tbg må ha inn bilen.

og han var ikke intr i kunder i det heletatt og sa de hadde nok og gjøre. har snakket med dem før ang andre ting og dem er helt kukk i hue alle mann. de ga meg pris på 40 laken for xenon i nærlysa på a3`n.

Dvs at cruise hos albjerk er veldig sannsynlig og møller tbg skal jeg ALDRI ha noe med og gjøre....

 

HAHA! Fy faen for noen idioter! Jeg haaater møller fra før av, HVERTFALL Audi Møller! De er ikke serviceinnstilte i det hele tatt + de har jo alltid formye å gjøre sier dem.. (LOL)

Synd at det skal være sånn på merkeverksteder.. Eieren er nok for rik å derfor ingen beskymringer...

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA! Fy faen for noen idioter! Jeg haaater møller fra før av, HVERTFALL Audi Møller! De er ikke serviceinnstilte i det hele tatt + de har jo alltid formye å gjøre sier dem.. (LOL)

Synd at det skal være sånn på merkeverksteder.. Eieren er nok for rik å derfor ingen beskymringer...

 

ja forbanna jallafolk:)

men albjerk er jo et frittstående møller, veldig flinke.

gleder meg til å høre pris:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehe, ble i går kveld påkjørt av min egen garasje i høyre forskjerm;)

 

Ble småbulker og dyp stripe i lakken, pluss at en styreklips til lykta sprakk, den som sitter inni skjermen.

kjørte rett ned på bilskadeverksted og fikk takst på skaden, han skulle ringe meg i dag ang pris:)

få ordnet det så fort som mulig:)

bilder kommer etterpå:)

 

et lite spm er om noen vet om billigere løsning på dette?

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02102008063.jpg

 

her er skaden

fikk taksta i dag, kom på åtte tusen førbanna kroner.

i hælvete, en ny skjerm koster 1400kr uten lakk og lakkering koster 2500kr.

 

bestilte takst der jeg kjøpte den i dag, så får se hva dem sier...

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammer og lakk;p

Kanskje litt sparkel også:p

 

Synd det der:(

 

Høyre demper foran hos meg tok kvelden i går, så nå blir det garanti sak hos verkstedet på Tirsdag.

 

ja jævli kjipt.

 

kjipt med dempere som tar kvelden oxo da;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var litt av noen lapper ass!

Gå til noen som retter ut bulker, så lakkerer du bare etter på.. koster deg sikkert ikke mer enn totalt halve prisen.

 

Ja har bestilt time hos dem som monterte sette for meg, dette går jo på Garanti så jeg får det nok fiksa gratis, men det er jævla dårlig arbeidet av dem.!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en demper rykter, har det vel ikke noe med fagarbeidet å gjøre..

 

Men Lassis, hvordan fikk du garasjen til å kjøre på deg? :D

 

hehe, jo nå skal du høre, jeg hadde forkjørsrett, og rygget ut, og plutselig gassa garasjen bare på og bulka skjermen;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var litt av noen lapper ass!

Gå til noen som retter ut bulker, så lakkerer du bare etter på.. koster deg sikkert ikke mer enn totalt halve prisen.

 

Ja har bestilt time hos dem som monterte sette for meg, dette går jo på Garanti så jeg får det nok fiksa gratis, men det er jævla dårlig arbeidet av dem.!

 

ja faen, tror jeg heller kjøper ny skjerm og lakkerer.

 

ja så lenge det er gratis så er det jo greit;)

men kjipt:(

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jo nå skal du høre, jeg hadde forkjørsrett, og rygget ut, og plutselig gassa garasjen bare på og bulka skjermen;)

Hahahaha, jeg lo faktisk høyt :D

 

Jaja, men sånn går det :(

 

Ny skjerm og lakkering er sikkert billigere ja.

 

Er jo det samme med panseret mitt. Jeg har en glipp i det, og det koster mer penger å få retta den enn å kjøpe nytt panser + lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår