Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så veldig peiling på dette, men jeg synes også det høres ut som luften presses tilbake gjennom turboen. Det er vel dette de kaller "duelyd" om jeg ikke tar feil. :)

 

Hvis det er tilfelle bør du kanskje fikse det, da det sliter fælt på turboen.

 

sjekkes i dag, har garanti på bilen, så må få inn originalfilter og sende den inn på verksted, gidder ikke betale noe selv når man får det gratis:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kunne tenkt meg noe info om soting, hva dette burde koste og hva som er dyrt, bor i tønsberg hvis noen har tips om steder her nede:)

 

Jeg har jo gitt deg tips jo:(

 

hehe, MAKS 6000,- for helt frem!

 

Middels soting bak (35%ca) og litt lysere fremme (25%ca), husker du hvorfor? (purka)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo gitt deg tips jo:(

 

hehe, MAKS 6000,- for helt frem!

 

Middels soting bak (35%ca) og litt lysere fremme (25%ca), husker du hvorfor? (purka)

 

stemmer det, sorry, var litt fjern når jeg la ut, hehe.

beklager:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, slapp av var en spøk=)

 

Alltid greit å få tips av mer enn en vetu:)

 

ja er greit med flere sin mening.

Men nå over til noe annet, senking av quattro.!?

Noen med erfaringer, lurt/ikke lurt?

Hva er best?

Hører mange skrekkhistorier og ekstreme påkostninger pga ting som går til helvete etter senking.

Er detta sant?

takker for svar og veiledninger:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe her fortiden ah?

evt sooooting?

Gikk helt i glemmeboksen hos meg på mandag så får ta en tlf i morgen..

 

Snakk med Nolimit eller Legolego ang senking, mulig de har noen erfaringer.;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er greit med flere sin mening.

Men nå over til noe annet, senking av quattro.!?

Noen med erfaringer, lurt/ikke lurt?

Hva er best?

Hører mange skrekkhistorier og ekstreme påkostninger pga ting som går til helvete etter senking.

Er detta sant?

takker for svar og veiledninger:)

 

Det er ikke noe forskjell på å senke en quattro eller forhjultrekker, annet enn at det er mye mere jobb å bytte fjerer bak på en quattro (hvertfall 1999 A6).

Det er ingenting som går til helvette.

Det eneste jeg vet om som man må huske på med quattro er alltid ha lik dekkdimensjon rundt det hele.

 

Hvis du har orginalt sportunderstell hadde jeg ikke ville senket den hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe her fortiden ah?

evt sooooting?

Gikk helt i glemmeboksen hos meg på mandag så får ta en tlf i morgen..

 

Snakk med Nolimit eller Legolego ang senking, mulig de har noen erfaringer.;)

 

skjer lite vett, er litt treig, skal inn på albjerk auto i drammen på torsdag for å lakkere noen striper inni dørkarmen på sjåførside(belteklem) og noen små steinsprut på panser.

Skal samtidig sjekke resirk og drivverk:)

soting blir nok ikke noe av i høst, til våren tenker jeg:) da jeg nå driver og koster på leiligheten:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe forskjell på å senke en quattro eller forhjultrekker, annet enn at det er mye mere jobb å bytte fjerer bak på en quattro (hvertfall 1999 A6).

Det er ingenting som går til helvette.

Det eneste jeg vet om som man må huske på med quattro er alltid ha lik dekkdimensjon rundt det hele.

 

Hvis du har orginalt sportunderstell hadde jeg ikke ville senket den hvertfall.

 

 

takker for tips og svar, jeg tror nok senkingen får vente til jeg har slitt ut det som står på:)

har såkalt s4 understell org så:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer lite vett, er litt treig, skal inn på albjerk auto i drammen på torsdag for å lakkere noen striper inni dørkarmen på sjåførside(belteklem) og noen små steinsprut på panser.

Skal samtidig sjekke resirk og drivverk:)

soting blir nok ikke noe av i høst, til våren tenker jeg:) da jeg nå driver og koster på leiligheten:)

 

ok.

Mye betaler du for lakkeringen da?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil såkalt S4 understell si da? Samme som quattro sportsunderstell?

 

i vognkortet og boka står bilen min reg som a4/s4.

Jeg spurte og fikk svar: "Det vil si at bilen står med lavere understell og bedre bremser"

 

så ja, det vil vel si sportsunderstell:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår