Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De planene jeg har for bilen er xenon,spoiler,øyelokk og felger:)

Det er det eneste som blir gjort med denne bilen:)

Xenon er bestilt av kompis og øyelokk og spoiler blir bestilt snarlig(frua må godkjenne) og felg når det skinner sol:)

 

Har nå bestemt sammen med fruen at bilbytte er et faktum.

vel og merke om riktig bil dukker opp.

Jeg er VELDIG nøye på hva jeg vil ha:)

Blir å ha denne en stund utover året, men til sensommeren/høsten blir det ny.

Jeg synes det er kjipt, men vil ha diesel:)

 

Det blir da en Avant B7/B8 TDI Quattro:)

Legger det ut her for da kommer det automatisk innlegg hvis noen har innvendinger eller noe å pirke på ang b7/b8 tdi:)

 

Men dette skjer jo ikke NÅ, så blir uansett å fullføre de små planer jeg har med bilen, felger følger jo med over på neste uansett:)

Og frøkna har lovd meg at jeg får lov å kjøpe meg srt 10 i tillegg når vi har kjøpt hus og er ferdig med det:D :D jippi :D

 

Er veldig glad i å bruke penger på bil, men utrolig kjipt at alt annet blir prioritert først, men sånn er det nå:)

Man må jo ha en plass og bo;)

Og det blir skikkelig verksted når jeg får meg svæææær garasje;)

 

Siden jeg ikke har mye oppdateringer ang bilen å vise til her, så må man jo legge ut det lille man vet;)

Hadde det ikke vært for de 23 lappene jeg måtte ut med i oppretting så hadde jo bilen allerede hatt no oppdateringer:)

Men men, det kommer med tia:)

Endret av Mr_Q

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres flott ut:)! Jeg snakket også med sjefen i dag, og han ville jeg skulle kjøre bort til møller å få meg en ny A4 for en god penge.

 

Så nå får vi se.. Begynner å bli ganske møkklei bilen nå etter varsellampene i dag.!!

 

Men hvordan har du råd til en B8 når du er just 22år gammel + hus, + garasje ?:op: Høres ut som om du skal ha lån opp til revva?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har du råd til en B8 når du er just 22år gammel + hus, + garasje ?:op: Høres ut som om du skal ha lån opp til revva?

 

Du vet, å bytte bil blir ikke store forskjell i utgiften om den koster 200k mer enn den jeg har nå.

Hus blir det kjøp av innen et år tror jeg, og eier for tiden leilighet, m/garasje vel og merke;)

 

Jeg vet jeg kommer til og få lån på hus, det vil nok koste meg mellom 1.5-2.5 mill kr. Det er en utgift alle har.

Fordelen min er at når jeg selger leiligheten så satser jeg på en verdiøkning på rundt 200k. Dermed litt egenkapital:)

Mindre renter,mindre utgift.

 

Jeg er kun 22 år ja, men jobber med noe som ikke mange i norge gjør, men ekke no sånn superjobb fordet.

Jobber med kjerneboring/diamantboring i fjell og løsmasser.

Som regel forundersøkelser for undersjøiske tunnell og produksjonsboring i brudd.

Vi driver jo på i stavanger nå.

 

Det handler uansett om prioriteringer min venn, og dermed får man det man vil:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, høres bra ut:) Kommet langt i livet du!:) Liker holdningen;)

 

Har du kommet deg til Stavanger?

 

Man må jo gjøre det til det man vil, ekke langt detta livet vett:)

 

Nei jeg selv ekke der enda, men firma driver og starter opp der.

Faren min er der. Bare se etter en anleggsplass med no containere som det står en stor "E" logo på:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright:) Gi lyd når du vet om du skal ned, så kan vi møtes og prate litt=) + jeg får se kjerra di!:D

 

Skal rope ut når jeg skal ned dit vett.

Men får nok ikke sett b6`n da, det beste du får se da er nok en svett berlingo;)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår