Gå til innhold

Mr_Q`s 2003 1.8tq - TIL SALGS:-(

Ranger emnet


Mr_Q

Anbefalte innlegg

Da jeg stort sett sitter og kjeder meg(bortsett fra når jeg vasker bil og måker snø) så falt det over meg en glimrende idè om at jeg likegodt kan kjøpe meg nye sommerfelger.

Min neste bil blir uansett en a4, så hvorfor ikke?

Så da stakk jeg i dag og kjøpte meg Rs4-II felger:)

Er meget fornøyd og dem kler bilen veldig godt:)

Jeg valgte dem fordi dem er veldig cleane, og passer uansett fint på a4:)

Så i dag ble det nye felger og nypolert bil.

Ikke dårlig detta;)

Felgene var forresten i dim: 235/35-19.

Desverre litt mørkt, så bilder i morra:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 316
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har nå i dag montert kn filter i bilen og må si jeg ble meget fornøyd med resultatet.

Jeg tok faktisk filteret og varmeskjoldet fra a3`n og tilpasset dette.

Det var lekende lett og sparte 1700kr i optiflow kit.

Jeg tok av varmeskjoldet fra den originale luftfilterboksen og tilpasset det til varmeskjoldet fra a3`n og skrudde det fast.

Det ser heller ikke hjemmesnekra ut:)

Men et lite spm, det hullet som er under luftfilterboksen og går rett ut i hjulbua(se bilde) skal det ligge et deksel der på utsiden eller innsiden? dere med a4 8e der ute kan kanskje se på deres egen om det er høl der:)

 

Var det mye jobb å montere dette? hvor handlet du filtrene dine? Har tenkt å gjøre det samma, ble jo lekker lyd :D

Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i for 11000 jeg:D gleder meg til å få de på^^

 

må senkes litt ja:)30-30 fjærer og senkeskåler:D

 

Er flotte felger vettu:)

ønsket meg egentlig kantfelg, meeen, får bli neste gang:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det mye jobb å montere dette? hvor handlet du filtrene dine? Har tenkt å gjøre det samma, ble jo lekker lyd :D

 

Nei ikke mye jobb:)

litt knotete når det er første gang, men når man vet det så går det fint.

Bare tok av varmeskjoldet som sitter på original luftfilterboks, deretter åpnet boksen(to skruer i toppen av boksen), tok ut øvre del og deretter nedre del, den sitter i to plugger nede, som er bare å rive ut, og en plastekspanderbolt i topp, bare pell ut den midterste svarte med en tang ell no:) er så bare å rive den ut, bare pass på koblingen til lmm og andre småting så går det fint. Så siden jeg ikke hadde varmeskjold som var laget til a4 så skrudde jeg det originale fast i det som fulgte med filteret.

Men gjør det lett for deg selv og kjøp bsr optiflow som passer perfekt hvis du kjøper til b6:)

det får du kjøpt hos autopower og vil koste deg nesten 2000kr:)

er lett å montere når du setter igang, jeg lover deg:)

 

Jeg kjøpte mitt sett opprinnelig til min a3, og bare modda det til for å bruke på a4. Kjøpte det hos dahlback racing:)

 

Har akkurat solgt filteret mitt forresten, og skal selv handle bsr optiflow nå:)

 

Satte det som sto på min over på en tdi og det ble feeeet lyd:D

 

Lykke til:)

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke mye jobb:)

litt knotete når det er første gang, men når man vet det så går det fint.

Bare tok av varmeskjoldet som sitter på original luftfilterboks, deretter åpnet boksen(to skruer i toppen av boksen), tok ut øvre del og deretter nedre del, den sitter i to plugger nede, som er bare å rive ut, og en plastekspanderbolt i topp, bare pell ut den midterste svarte med en tang ell no:) er så bare å rive den ut, bare pass på koblingen til lmm og andre småting så går det fint. Så siden jeg ikke hadde varmeskjold som var laget til a4 så skrudde jeg det originale fast i det som fulgte med filteret.

Men gjør det lett for deg selv og kjøp bsr optiflow som passer perfekt hvis du kjøper til b6:)

det får du kjøpt hos autopower og vil koste deg nesten 2000kr:)

er lett å montere når du setter igang, jeg lover deg:)

 

Jeg kjøpte mitt sett opprinnelig til min a3, og bare modda det til for å bruke på a4. Kjøpte det hos dahlback racing:)

 

Har akkurat solgt filteret mitt forresten, og skal selv handle bsr optiflow nå:)

 

Satte det som sto på min over på en tdi og det ble feeeet lyd:D

 

Lykke til:)

 

Har optiflow fra BSR på audien, gir feeet lyd:D:D sjekk tråden for film av lyden^^

 

Enkel montering også:)

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår