Gå til innhold

Skal ha min første bil, trenger hjelp

Ranger emnet


fisk666

Anbefalte innlegg

Hva med en Mazda 323F fra 95 til 98? Ligger på godt under 100000 tusen, er forholdsvis små, lave driftskostnader og med senkefjærer og nye felger ser dem slettes ikke verst ut.

 

Legger ved en med 2.0 liters V6 motor, bilen blir herlig med denne motoren, men 1.8 literen funker så absolutt den også.

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13979241&sid=xz8reg0Q3U4444299&WT.svl=Link

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fordi det er da den sorten 323F, type BA, ble produsert. Den før hadde vippelykter. Forsåvidt tøff denne også, men mer utsatt for rust. Den nyere er mer mann med hatt bil, typisk "kjedelig mazda".

 

Du nevner Vectra, men jeg ville også sett litt nærmere på Astra G i tilfelle. En bil med bra potensial, og mange mener denne har færre feil enn vectra. Går også bedre enn vectra med samme motor ;)

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er mange forslag her. Men, du ser etter en "liten" kul bil.. jaja..

 

du skriver ikke ossen bil du ser etter, 4w4, bakhjul eller hva.

 

det jeg person,lig synes er du skal ta en titt på Seat Leon.. De ser bra ut. de er kule, driftsikre, økonomiske, du har bra muligheter for å pimpe lyden.. og ja de fleste ligger på rundt 80-12000 tusen..

 

 

http://www.autodb.no/bil/

Bmw 325i :D Vinterleketøy!

-Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. De er kanon rå.. Men den bilen du fant er en Topp-spot. Det vil si finere interiør osv. Om skinn seter etc, ikke er "to important" så får du disse bilene for fint under 100k.

 

Jeg fikk min for 85k..

 

Lykke til med bilkjøpet =)

 

Her er foresten min Leon..

 

http://img182.imageshack.us/img182/8919/img0015ju3.th.jpg

Bmw 325i :D Vinterleketøy!

-Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hva med Toyota Corolla Ae82 GT Twin Cam 16v ?

 

bilen er ikke slappfisk den går godt den har ca 130 hk originalt men du kan også får tak i Ae92 GTI som har 125 hk originalt

 

men disse bilene er blitt sjelden nå.

 

har Toyota Corolla EE90 1.3L selv og går bra og har aldri hatt noe problemer.

 

Toyota er kjent for å være driftsikker og går og går i lang tid og bruker veldig lite bensin.

 

 

her er en corolla ae82 gt til salgs

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14191123&sid=xz7cbaMhsx8940181&WT.svl=Bilde

Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v

 

Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT

Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna både Peugeot og alt annet fransk. Skjer det noe, og det gjør det, så er det så mange underlige tekniske løsninger at penga renner.

Slenger meg på BMW e 46 jeg. Greie biler. Eller en Ford Focus. Focusen er det beste Ford noengang har produsert, og for 100 K får du en fin 2 liter og har penger til overs for utstyr

feature_pic2.jpg

gallery0017big2.jpg

Picture_002.jpg

gallery0016big.jpg

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår