Gå til innhold

Golf 5 med trolig drivstoffpumpeproblemer

Ranger emnet


vw 1200

Anbefalte innlegg

Bensinpumpen på min bil (Golf, 2005) ble akkurat byttet på garantien, og symptomet da var også en eller annen lyd. Den var da rett under 3 år. Jeg vet ikke akkurat hva slags lyd det var, da jeg kjøpte bilen rett etter denne reperasjonen.

 

Nå har jeg imidlertid begynt å høre noen dryppelydder/svulpelyder fra området rundt bensintanken etter at jeg skrur av motoren (som om bensin renner tilbake i tanken). Lurer på om de kan ha gjort noe feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg hente bilen min i morgen, ferdig reparert på Møllers regning. Fikk som nevnt fri leiebil i 3 dager.

 

Når det gjelder lyden du beskriver, så har jeg den samme.

Fikk sjekket dette på Møller og de bekreftet at dette var et velkjent problem, men ikke noe de kunne gjøre noe med.

 

Du kan åpne bensinlokket og de siver det et trykk ut av tanken og da forsvinner også lyden, men dette er ikke holdbart i mine øyne.

 

Møller mente at det ikke hadde noen praktisk betydning, bortsett på lyden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hentet bilen forrige fredag. Bilen skulle da være bra.

Etter ca 6mil røk bensinpumpen. Ble igjen tauet inn på Møller og reparert på garanti.

Fikk igjen bilen for 2 dager siden. Når er det en kraftig ulyd under bilen, trolig fra høyre side, mulig lokalisert til bremseskiven. Begynner å bli kraftig lei denne bilen, og ikke minst Møller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært tydeligere og mer utfyllende.

 

Servicen er dårlig. Ble lovet fri leiebil etter at bensinpumpen røk, da jeg har mobilitetsgaranti Tidspunkt ble satt for levering av leiebil, men den kom aldri. Purret og fikk beskjed at den var på vei. Så ny beskjed etter flere timers venting: at de ikke ville sende bil....mye frem og tilbake.

De la seg tilslutt flat og betalte for drosje + blosmter/kinobiletter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår