Gå til innhold

Kjøpe bil stereo.. Hvor??

Ranger emnet


Advnatex

Anbefalte innlegg

Hei, skal bytte ut spiller og noen høytalere i bilen. Og er på jakt etter en butikk i oslo området med ok priser og god service.

 

Noen som har noen å anbefale??

 

Å dere trenger ikke å poste at dere har noe å selge, kjøper kun nytt fra butikk med garanti.. Sorry guys.

2001 Passelat 2,0 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa.. trodde det jeg å.. men de er treige som faen. og finner på unnskyldninger hele tia, og hver gang je ringte sa de at de sku sende, men skjedde ikke, orderen min vart sletta, suban var de tomme for, og spiller glemte de å sende, så måtte ettersendes. og masse surr..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takker for svar.

 

Har sett på en del nettbutikker, men er på jakt etter en BUTIKK, hvor jeg kan gå å snakke med en person, uten å måtte sende en mail/ringe.

 

Noen som har noen flere gode forslag? Er hovedsaklig Pioneer jeg er på jakt etter hvis det skulle hjelpe.

2001 Passelat 2,0 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, takker for svar.

 

Har sett på en del nettbutikker, men er på jakt etter en BUTIKK, hvor jeg kan gå å snakke med en person, uten å måtte sende en mail/ringe.

 

Noen som har noen flere gode forslag? Er hovedsaklig Pioneer jeg er på jakt etter hvis det skulle hjelpe.

 

Eltek har butikk og nettbutikk.

det betyr att du kan gå inn på dynabel.no å se om du liker det dem har av pioneer. også drar du til tvetenveien og snakker med gutta der, og du får meget god hjelp. Jeg mener at gutta der gir best service i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan prøve på Gmyhren. Litt avhengig av hvem du snakker med der nede. Første gangen jeg var der fikk jeg et prisforeslag på et anlegg til golfen til 15000kr. Andre gangen jeg var (uke senere) der fikk jeg det samme anlegget til 10 000kr.

 

Andre gangen jeg var der nede var han som betjente meg veldig behjelpelig, prøvde å presse ned prisen så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tak i spiller og et par høytallere nå, takker alle for hjelp.

Skulle ned til Eltek, men kom aldri så langt.. =(

 

Kjørte rett forbi med gps'en kobla opp. Men men..

 

Kjøpte på Oslo Bilstereo, å fikk god behandling og prisene var ikke til å grine av.. ;-)

 

Takk alle for svar, og lykke til resten av gjengen...

2001 Passelat 2,0 Stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay for min del. Sparte endel penger der.

 

For å nevne, kjøpte Alpine sin klasse D forsterker, PDX-4.150. Hos Bilstereospesialisten ligger den på 7000,- (http://www.bilstereospesialisten.no/storefront.php?pid=625&c1=112&c2=114&c3=), jeg fikk den på ebay for 2500,-. Tok ca 2 uker i frakt.

 

Bestilte også et Polk Audio MOMO-komponentsett til 800,- husker jeg riktig var butikkprisen på dette settet rundt 2000-2500,-.

 

 

-anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår