Gjest Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Når denna blir ferdig så skal den settes på en låve til lagring, i frykt for å brukes! Så det skjer nok ikke! Haha ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Mårn ja! Skjedd noe mer her da? Eller stårn å støver ner på en låve ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Neida, den står ikke på no låve. Jeg har ikke hatt tid til og gjøra så mye mer, har garasje prosjekt på gang, driver og overhaller en motor til en toyota jeg skal ha på veien og driver og høgger Landcruiser jeg har, så har litt og henge finga i, men må få lagt opp bensin opplegget skikkelig og få den biten ferdig i helga, da ere muligheter for oppstart. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Skal legges til at det var litt demotiverende å (ikke) finne alt verktøyet under 20cm med snø, så da var det like greit å sette opp en garasje :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 hehe så du har litt å rutte med ja :) Jeg får komme opp en tur å kikke en dag hvis jeg får lov? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jada, fult mulig og komme og kikke, men er nok ikke så mye og kikke på enda. Garasje og Landcruisern er egentlig første prioritet nå, må ha ferdig landcruisern så jeg har no og kjøre med, taket på garasjen må opp så jeg har et sted og stå, så må jeg høgge en landcruiser jeg har så jeg har mer penger til volvo prosjektet. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Nokk å gjøre har du ihvertfall, skakke stå på det:):P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Da har jeg fått taket på garasjen, og gjort litt med volvoen i helga, lagt opp nye bensin rør under bilen, og etter litt tennings justering og knot med bensin mengde så starta driten, det var godt og høre at den går, går langt ifra pent her, må en del mapping til før den er på nett, og starter her uten eksos anlegg, kun grenrør, ikke eksos pakninger og bare noen skruer som holder det på plass, satser på og få til et filmklipp med no finere gange på nærmere neste helg. Men her ser dere at det er liv i den ihvertfall. he he Hardere motorfester må tel og får filme med et skikkelig kamera så lyden blir no bedre neste gang. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 Da har jeg fått taket på garasjen, og gjort litt med volvoen i helga, lagt opp nye bensin rør under bilen, og etter litt tennings justering og knot med bensin mengde så starta driten, det var godt og høre at den går, går langt ifra pent her, må en del mapping til før den er på nett, og starter her uten eksos anlegg, kun grenrør, ikke eksos pakninger og bare noen skruer som holder det på plass, satser på og få til et filmklipp med no finere gange på nærmere neste helg. Men her ser dere at det er liv i den ihvertfall. he he Hardere motorfester må tel og får filme med et skikkelig kamera så lyden blir no bedre neste gang. Rå lyd nå da ;) Da sees vi vel på Sirikjerke snart da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Minner meg om en gammal muskedunder når den slår tilbake der. he he Men den lille poffen der er ingenting i forhold til det som var, var seriøse stikkflammer i alle retninger ei stund. he he Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Du kan få litt problemer med gammel tank og ny armatur. Begynner bilen din å få bensinkutt ved ca kvart til trekvart tank, så får du sette inn en nyere. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Har mate pumpe som sitter oppe i kofferten som suger selv, ga faen i og bytte til armatur med pumpe. Så blir nok ikke no problem med at den får bensin. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 ser spenstig ut!:) Godt å høre at det er liv i hvertfall. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 stilig maskin:) neste motorprosjekt her i gården er nødt til å bli 8v sugis når jeg ser sånne bilder/filmer:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 stilig maskin:) neste motorprosjekt her i gården er nødt til å bli 8v sugis når jeg ser sånne bilder/filmer:) Var oppe hos en kammerat av finken her om dagen, der står det en 2,5liter 16v sugis... Er ikke kjedelig det heller altså ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg