Danna Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 har akkurat de samme felgene selv som skal bli pollerte til min 2'er golf.. må først glassblåse dem, og pusse,pusse,pusse,pusse,polere,polere,polere,polere og alt som hører med.. Men det blir kosejobb når man ser resultatet :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Danna hva med de felgene han Gøran med den grønne/svarte einseren hadde da ? (Originale GTI felger) Synes de er porr jeg :D Det synes jeg oxo.... :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Helios man får jo kjøpt slikt i løsvekt litt her og der.. men nå har det kommet en list ferdig for golf 2. har sett annonse for det i et par tyske blader.. det vil si at det nok kan bestilles.. skal finne ut adresse og tlf til firmaet jeg. Kjempefint.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Tror jammen meg jeg må gå for Old-school når jeg får meg Golf... ser litt konge ut. Men ikke så ekstremt med takgrind og det hele, men små fangere, blodsenka, små feite felger osv... :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Originally posted by Laaars Tror jammen meg jeg må gå for Old-school når jeg får meg Golf... ser litt konge ut. Men ikke så ekstremt med takgrind og det hele, men små fangere, blodsenka, små feite felger osv... :D Ja er jo fint det :) trenger forsåvidt ikke no stor motor heller hvis det er golf mk1 du sikter til , 1,5'n holder lenge. Hva slags orginal farge syns folket det er fineste og bygge på? tenker da på de gamle 1erne, den blå(litt lys aktig) svart, den røde(jævli fint på gti'n hvor du får de svarte skjerm kantene osv) Må foresten si jeg er helt 100% enig i at gamle gti felger polert er mildt sagt RÅTT! ikke koster de så mye heller, hadde vært tøft om de var litt breiere. En politi betjent hvor jeg kommer fra som virker som er interessert i vw kjøpte seg 5 sånne på høggern for tusen lappen, det må jo sies og være en bra pris! men han lakket dem svart og brukte som vinter felger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 26, 2003 Rapporter Share Skrevet November 26, 2003 Hvis jeg skulle hatt original-farge ville jeg gått for en av de som ser gamle ut... litt sånn pastell / 80-talls farger. Men jeg skal ha min gul... syns den gule her var så fin! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hvor blir det av dagens old-school dose fra boramannen?? Venter i spenning :D:D:D:D:D:D:D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by TurboPolo Hvor blir det av dagens old-school dose fra boramannen?? Venter i spenning :D:D:D:D:D:D:D En liten brukerdose: :D :D Og tenk å fått fingrene på denne!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Den hadde jeg seriøst ikke turt å tatt ut av garasjen hadde jeg hatt'n! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 så ufattelig nydelig bevart! se på det gliset.. herrejemini, rå ol'schoooool :D :D D: D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 da er det bestemt, til sommeren skal jeg bo på skroten til jeg har funnet alle delene jeg trenger til golfen min :) her skal det bli old-school :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Originally posted by pahf da er det bestemt, til sommeren skal jeg bo på skroten til jeg har funnet alle delene jeg trenger til golfen min :) her skal det bli old-school :) word! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigwindow Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 Noen som er hypp på sånne gamle GTI felger? Har noen i ganske bra stand som er svart/polerte.. og de trenger jeg egentlig ikke selv! send PM hvis noen er innt. Siter 1991 Golf cabriolet G60 1991 Passat syncro G60 1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pegge Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 Se på denne fra mobile.de : Synes den var litt fet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 30, 2003 Rapporter Share Skrevet November 30, 2003 LITT rå ??? den var jo så herlig !! ! men hva skal han med alle de der målerene i dash bordet ?? :D litt festlig men lite vits ville nå jeg si : ) old school er jo bare på vei ut igjen ??? hahah, plutselig drit fett, 1 med koffert på taket= ALLE med koffert på taket, festlig trend :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg