Gå til innhold

Min 320 e30 :) tips :) (bilder)

Ranger emnet


bmwtrond

Anbefalte innlegg

Pit Stop driver i hvertfall med solfilm har jeg hørt, men vet ikke hvor mye de tar for jobben. Sikkert ikke billig;)

 

Reg. reim har jeg ikke peiling på for å være ærlig. Har kjededrift selv så har ikke brydd meg med å finne ut av det:)

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe:P

da kan jeg faktisk snakke med den kamerat av meg, han jobber visst på pitstop :D

hehe, man kan jo ikke vite alt heller:P må nok bare finne meg en som kan det, så jeg kan få skiftet den, det er jo den som driver det meste av motoren, så hadde jo vært utrolig kjedelig dersom den hadde røket. :(

 

men sånn ellers med bilen, du har ikke noen tips til hva annet hva jeg kan gjøre med bilen? :)

er alltid utrolig gøy å høre hva andre mener en skal gjøre :D å så er det jo god inspirasjon til å få bilen i fin stand :D

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte lykter er finere enn angeleyes fremme.

Angående baklykter ville eg gått for noem med orginal utforming bare sotet/tonet. Enkelte klarglasslykter bak har "liggende" kjørelys og da forandrer man utseende på hele bilen og det er ikke fint synes eg.

 

M-tech II styling passer ikke rett på en pre-facelift bil slik du har, så eg ville gått for M-tech I eller bare gjort orginalfangerene skikkelig strøkne, for det er det ikke mange igjen med. Kombineres dette med skikkelig senk og "tyskerstuk" felger (f.eks 9X16) så nærmer du deg fort noe. M3 lookalikevingen er fine på pre-faceliften og.

 

Angående soting, så ville eg plukket ut rutene og gjort dette selv. Selve utplukkinga er ikke rare jobben og det er lett å få det til når man har rutene ute, hvis du har litt tålmodighet og en ren plass å stå på. Så velger du selv om du vil kjøpe dyr eller billig film. Bakruten er litt tricky da. Her må filmen "deles", men dette synes ikke fra utsiden og det er jo det som teller. Evnt drite i det og ha gardin bak slik eg velgte å gjøre i forbannelsen. Hehe...

 

Shadowlinelister er svindyrt og kromlistene er vanskelig å lakkere selv og i tilegg få det til å sitte...

 

Sot, senk og felger gjør underverker. Ville tatt det først og sett an resten etterhvert.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var jo egentlig det jeg hadde planer om, senke den først og fremst, bare det å senke bilen gjør mye, så hadde jeg tenkt litt på svarte lykter foran å kansje bare tone lyktene bak selv. er jo utrolig fort gjort, har en kamerat med e30, han la bare et lag med klarlakk med svart toning i, så blei de egentli ganske sota. ellers blir det toning av ruter, det tror jeg at jeg får pitstop til å gjøre, med at jeg kjenner en som jobber der.

felger kommer også med tida, men tenkte å kjøre denne sommeren på disse dekkene å felgene, så tar jeg å kjøper nye te sommeren igjen..

 

ellers er det jo satt inn 330 sperre i den, så den sperrer veldig bra :D

å det er jo bare topp, legger seg rett ut nesten hvor som helst :)

ellers er det just satt inn et lite anlegg i bilen sånn at jeg har litt lyd også :)

det er jo også litt greit :)

 

tenkte å lakke bilen, noen som har noe forslag te farge, har tenkt veldig på en mørk farge, men er ikke helt sikker faktisk, er mange farger som er utroli stilig på denne bilen :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt på mtech2 stylinga,den er faktisk ikke så dyr, hel kit ligger på rundt 8-12000,- er du heldig kan du treffe på et brukt et, gå inn på finn.no eller autodb.no finner alltids noe der, eller du kan gjøre som jeg hargjort, satt på m3 breddekit :P litt jobb men, koster 14000,- for breddekit. En ting jeg synes du burde gjort, er og få senka bilen, smelt på schnitzer felger, eller bbs felger, det gjør seg!! Få på en bakspoiler også,

 

BMW_E30_CZTBMWE30BL2_2.jpg

 

Få på disse lyktene ;)

 

http://www.maxbimmer.com/forums/attachment.php?attachmentid=71795&stc=1&d=1193456638

 

Få bimmern din sånn, hadde vært dritkonge!! :D

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vær så snill å ikke ødelegg E30'n med de stygge baklyktene! Er mulig det kan se bra ut på E36, men på E30 ser det rett og slett helt forferdelig ut.

 

Redigert: Så nå at han har pre-facelift, så baklyktene vil ikke passe uansett. Heller ikke M-Tech II stylinga uten noen modifikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lyktene der er jo "liggende" i forskjell til de orginale som har "stående" lys. Ser sikkert tøft ut for noen. Så lenge de er avslått. Med en gang det kommer lys i de, kan alle som vet hva en E30 er se at det noe feil. så de ville eg styrt unna. Noe du uansett må, siden det som sagt er til facelift...

 

Kjøp noen tonede fra koed.dk i stedet. Billigere enn i Norge i hvertfall og gjør underverker for bilen.

 

Det finnes jo M-teck I styling og. Selv om ikke den er like ettertraktet og "ny" som M-tech II. Men det er som regel de små tingene en gjør som tilsammen gjør en bil fin...

 

Kan legge til ett bilde av min egen. Riktignok ikke i representativ utførsel. Mangler sideskjørt og panser og litt sånn for øyeblikket, men er fornøyd med looken på denne. (litt juks siden det er facelift da)

 

Her er det ikke gjort så mye, men det er en del småting som er gjort, som eg mener gjør at den skiller seg litt ut..

 

DSCF0535.jpg

 

DSCF0532.jpg

Eldre bilde, uten 7.5" fremfelger, der ingen av de er lakkert og sotelykter fremme ikke er montert, men soting og sideskjørt er i hvertfall der:

IM001451.sized.jpg

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg satt på mtech2 stylinga,den er faktisk ikke så dyr, hel kit ligger på rundt 8-12000,- er du heldig kan du treffe på et brukt et, gå inn på finn.no eller autodb.no finner alltids noe der, eller du kan gjøre som jeg hargjort, satt på m3 breddekit :P litt jobb men, koster 14000,- for breddekit. En ting jeg synes du burde gjort, er og få senka bilen, smelt på schnitzer felger, eller bbs felger, det gjør seg!! Få på en bakspoiler også,

 

BMW_E30_CZTBMWE30BL2_2.jpg

 

Få på disse lyktene ;)

 

http://www.maxbimmer.com/forums/attachment.php?attachmentid=71795&stc=1&d=1193456638

 

Få bimmern din sånn, hadde vært dritkonge!! :D

 

kommer nok til å begynne å gjøre masse snart igjen, begynner å jobbe på et verksted så da begynner jeg for fullt med å rigge bilen, nå skal jeg skifte reg reima først og fremst, så skal jeg sette på 60-40 senk som jeg har bestilt for så å sette på en liten vinge å skifte lykter..

har sett på noen svarte lykter foran å kansje jeg bare lakker baklyktene mørkere selv, det ser jeg bare hvordan jeg ordner..

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSCF0532.jpg

 

kansje du vil selge meg den m3'en i bakgrunnen :P

din så jo egentli veldi bra ut til å være gjort såpass lite med, er jo faktisk ikke så mye som skal til for at den blir seende fin ut, men som dere sier så hjelper felger veldig mye, å d har jeg store planer om å skaffe meg te sommeren igjen, vil da gå for noen mindre felger, eller 15 eller 16" å heller mer kant på de, syns egentli det er tøffere med stor kant enn stor felg på en e30 :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår