Gå til innhold

Min 320 e30 :) tips :) (bilder)

Ranger emnet


bmwtrond

Anbefalte innlegg

Oh yeah! ;)

 

 

04092008111.jpg

 

On-topic: Tøff den E30'n din. Synes ikke du skal gå lavere enn 16", men heller ikke høyere enn 17". Skal du ha 15" med lavprofil og kledelig senk så blir den jo ikke kjørbar..

 

Uansett, lykke til med tralla :) Blir bra dette.

 

Takk for tips og gode råd :)

hvordan tror du det blir med 16" felger evt 17" med 60-40 senk?

 

hvordan blir den å kjøre da? :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan nå informere om at senkesettet er på, å bilen blei faktisk utrolig god å kjøre selv med 17" på..

 

bilder skal jeg legge inn når det blir litt finere vær ute så det blir gode bilder.

 

nye lykter er også bestilt :)

 

legger inn bilder underveis :D

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg mener og, heller 16" breeeede enn 18" mongofelger

 

er helt enig med dere alle sammen, var bare det at det sto på 17" når æ kjøpte bilen, så tenkte æ bare å kjøre på de dekkene en sommer siden det var greie dekk på felgene, men til sommeren har æ mer lyst på 16" brock B1 felger eller noe, 16" felger gode å breie :D

 

det er det som er fint :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen nye bilder av bilen som den er nå. kommer flere til helga for da har æ nye lykter på bilen også

 

th_DSC01170.jpg

 

th_DSC01175.jpg

 

th_DSC01177.jpg

 

th_DSC01178.jpg

 

th_DSC01179.jpg

 

litt dårlige bilder da de er tatt inne på jobb, skal ordne flere når det blir fint vær :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har det vært stille her en stund, tenkte jeg skulle informere dere om at bilen er blitt litt forandret. fått av de fæle felgene å satt på ikke annet enn 14" vinterdekk :P

ellers har jeg kjøpt seidl styling som skal på til våren samtidig som bilen skal lakkes en eller annen svart farge :)

har muligens fått tak i noen orginale bmw E30 felger med kant på som jeg kan kjøpe billig.

 

også en liten trist ting som har skjedd er at jeg igår kveld kjørte over ei humpel, å den var rimelig spiss med andre ord, så eksosen knakk på midten å datt rett i bakken. så fra nå av blir det ikke mye bmw kjøring.

 

men har fått ordnet meg greit, får effekt anlegg te bilen om ca ei uke te, så da blir det knall å kjøre igjen :D

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvitt deg med di stygge felgene :P kan bli råe disse e30ene. legg ut flere bilder når det skjer noe med bilen :)

 

de er på vei vekk :P

har på 14" vinterdekk nå..

ska kjøpe noen mindre felger med kant te sommeren :)

 

kommer effekt anlegg te helga, og mye lykter til uka, da kommer det nye bilder :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår