Gå til innhold

koble forsterker?

Ranger emnet


bmwtrond

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte nettop ny forsterker (ads P700.1) å tenker å bygge anlegg i bilen min, kan jeg koble 6*9 høytalerene til forsterkeren eller burde jeg bare koble de til spilleren for så å koble spilleren til forsterkeren? er ikke noe flink med anlegg.. hvordan er det ellers med batteriet, jeg trenger vell ikke et batteri til for å koble et lite anlegg?

 

håper på hjelp :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flink du er til å tegne :P

men hjertelig takk for hjelpa, ska prøve å få det til nå ;)

hvilke kabler burde jeg bruke for at det ska bli greiest mulig?

har også en sub jeg vil koble til, hvordan kobler jeg opp den? :)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte nettop ny forsterker (ads P700.1) å tenker å bygge anlegg i bilen min, kan jeg koble 6*9 høytalerene til forsterkeren eller burde jeg bare koble de til spilleren for så å koble spilleren til forsterkeren? er ikke noe flink med anlegg.. hvordan er det ellers med batteriet, jeg trenger vell ikke et batteri til for å koble et lite anlegg?

 

håper på hjelp :)

 

du kan ikke ha 6*9 høytalerene på den. ads700.1 er en monoblokk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert ja ;) Men blei jo feil den hvis du bare hadde 1kanals forsterker.

Du må nok det hvis det bare er en monoblokk.. Hvis ikke anbefalle eg deg å kjøpe en liten 2kanals forsterker til di.. Blir mye finere lyd enn ifra spilleren! ;D

 

hehe, nja egentli ble det jo det, men alikavell så var det ei veldig fin tegning :D men da er det bare å koble de to ledningene rett fra spilleren å bak til de 6*9 i hattehylla? :)

 

men når jeg skal koble subben til forsterkeren, kobler jeg bare to ledninger til spilleren, for så å koble de to ledningene fra subben å inn i forsterkeren?

 

jeg skal også kjøpe ny spiller: pioneer DEH-P700BT :)

den sa de skulle være veldig god ;)

**Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo**

**Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket

**Bmw 320i E30** solgt

**Toyota Yaris 1,5HSD Style**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å koble opp 6x9, tar du høgtalerledninger ifra spiller til høgtalerene.

Signalledningen går ifra spiller til forsterker. (remote ifra spiller går og til forsterkeren) So har du høgtalerledning ifra forsterkeren til subben din

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår