Takkie Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Har nå bytta bremseskiver og klosser forran.. Skal begynne bak i dag tenkte jeg.. Men hørte fra en kamerat at jeg måtte ha spesialverktøy til å bytte bak? Eller er det bare tull? Hvordan bytter jeg bak? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 tull og tøys. er gjort på 0 komma svisj med 'normalt' verktøy Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Eneste måtte vell være at om du har fwd så sitter vel hjullageret i skiva bak. Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Takkie Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Det er en framhjulstrekker.. No lett måte å ordne detta på? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Sitter hjullagere bak på fwd ja. Lønner seg vel å kjøpe nye lagre når man først bytter der. Må vel kanskje presses på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epsen Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 jeg var sløv og orka ikke bytte klosser bak, forde om han jeg kjøpte bilen av sa at det var slvært lite igjen av klossene bak.. det resulterte i at klossen bare ble metall igjen etter litt over 2 månder og da ble bremseskiva bak også ødelagt.. så jeg ble nødt til og bytte den og.. hørte og at jeg måtte bytte hjullager, men når jeg gjorde det så fikk jeg ikke til og sette på den abs-skiva så abs'en er ikke som den skal ;S abs-lyset og bremselyset står på hele tiden, å om det ikke gjør det, så slår abs'en inn HVÆR gang jeg bremser, og det er ikke så gøy på sommerføre da :P noen som vet hvordan jeg skal feste den abs skiva? foresten så er det også tungvindt og få caliptern ut igjen for og få plass til de nye klossene.. måtte jo skru den tilbake og det fant jeg ut etter noen timer og det var heller ikke enkelt :S trur egentlig man trenger et spesialverktøy til det, men jeg brukte bare en stor rørtang til det :P Siter Audi A4 avant 1997 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 Bruk bare en tvinge til å presse inn stempelet i kalipperen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epsen Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 men noen som vet hvordan ABS-skiven bak hjulagret skal "festes"? :) Siter Audi A4 avant 1997 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi oooo Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Det er enkelt, slå løs den gamle forsiktig med dor fra baksiden i hullene der hjulboltene sitter, så skal den rengjøres evt kjøpes ny, så skal du bare sette den på den nye skiva, bankes forsiktig på til den ikke kommer lenger.... Men nå har du vel ordna det? hvis ikke kan jeg være behjelpelig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
epsen Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 du grever i gamle tråder :P ja ringte møller da jeg hadde problemet og fikk samme svar :P Siter Audi A4 avant 1997 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi oooo Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ja, jeg gravde litt i gamle tråder, men de går aldri ut på dato i.o.m at andre kan få samme problemet, og vil finne denne tråden :) Jeg er ny her, har kunn leitet etter info før, så jeg blei litt ivrig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg