Haansi Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 No problem, jeg bare "holla at ya", hvis ting skjærer seg:) Og, slenger meg på med en "Chocolate Bear 2" :D yes we can, haha Den er grei vettu :) Bare å skrike! Hahaha, nice! Vi sjokoladebjørner må holde sammen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2008 Haha:) Sjokojævler:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Da var jeg ute å starta bilen, og da funka seff bare ene grøftelyset... Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Klart, er jo du som har montert de.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Haha, please :D Var nok bare det at bilen var kald og spenningen på batteriet var lavt, for det funka rett etterpå ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Da har bilen vært på eu-kontroll.. Gikk ganske greit egentlig :) Et par småting som må fikses. - På med katalysator - ABS-føler bak høyre - Skiltlysa bak - Et bremselys bak - Innstilling av kjørelys og langlys Noen som har formeninger om katalysator og ABS-føler? Hvordan er det å gjøre dette selv? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Da har jeg fått time og pris hos verkstedet.. :) Pris på 4 200 for alt sammen (utenom ABS-føleren, da den var dritdyr), og da får jeg det i tillegg delt opp i 2 avdrag :) ABS-føleren har jeg en fyr i Bergen som jeg tror kan ordne for meg.. Delen kjøper jeg heller billig hos NBS : ) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet Desember 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 faen så nice med xenon og led pære i park :P plug and play i grøfte lysene og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2008 Hehe, thanks :) Likte det jeg også.. Plug and play.. eneste som tok tid var å få festa ballasten skikkelig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 4200 syns jeg var dyrt uten absføleren dette er sånn som alle med litt mekkekunskap kan... jeg ville jort det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Jeg er ikke så veldig gira på sveising, så nei. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 I tillegg bør jeg ha bilen opp på bukk, og det har jeg ikke tilgang på. Synes det av og til er greit å bare levere fra seg bilen og hente den ferdig etterpå, selv om det koster en tusenlapp ekstra. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Desember 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 joda kan være greit av og til. jeg har så mye dårlig erfaring med bilverksted så det klarer jeg meg uten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Hehe :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2008 Tror faktisk at skiltlysene jeg kjøpte på ebay er feil.. de er jo større enn orginalpærene, haha. Jeg har kjøpt 39mm, lurer på om jeg skal ha 36mm? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg