Haansi Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent Der har vi nok tomgang-synderen min! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Is, sommerdekk og parkeringsplassen til biltema har hvertfall bevist at det FINT går an å leke seg med fremhjulstrekk :D Da burde du prøve og leike deg med quattro ;) får ikke det morsommere !:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Da burde du prøve og leike deg med quattro ;) får ikke det morsommere !:D Det trur eg gjerne :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Is, sommerdekk og parkeringsplassen til biltema har hvertfall bevist at det FINT går an å leke seg med fremhjulstrekk :D Har du prøvd quattro? Framhjulstrekk istedet for quattro er jo som :wank istedet for å kiddie Angrer bittert på at jeg ikke har quattro nå. Ville heller hatt 1,8Q (selv om det er døft) enn vanlig 1,8 nå på vinteren faktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ville helst hatt Quattro, men kan ha mye moro med FWD på snø å. Selv om man ikke får holdt den sidelengs like lenge. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hjelp meg heller med å tyde feilkodene mine folkens :) 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded Feiltenning? Hvordan fikser jeg dette? 00670 - Throttle Position Sensor (G127) Wtf? 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low Batteriet? 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal Den funker ikke, og det er jeg klar over.. 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low Luftmengdemåleren? Får prøve å få opp de skruene slik at jeg får renset den.. 00275 - ABS Outlet Valve; Right Rear (N135) Høyre måler bak må skiftes.. Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.lbl Wtf er det? Den vanlige ABS-feilen under setet foran? Thanks for hjelp ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Quattro er livet på vinter ;) trust me !:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Quattro er livet på vinter ;) trust me !:D fo sho! håper på snø når jeg kommer hjem :D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jajajajaja, er ikke dette jeg trenger hjelp til................ Ta det på PM eller ot-tråden. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hm. jeg ville kanskje prøvd å slette feil kodene, og kjørt litt til, og se hva som kommer opp, Tror det er sånn at den "skriver ned alle feil" når det skjer og lagrer de, så mye av det kan være gammelt? Rett meg viss jeg tar feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hm. jeg ville kanskje prøvd å slette feil kodene, og kjørt litt til, og se hva som kommer opp, Tror det er sånn at den "skriver ned alle feil" når det skjer og lagrer de, så mye av det kan være gammelt? Rett meg viss jeg tar feil Stemmer det :) De feilene kan være flere år gamle. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Var nettopp dette vi gjorde. Først sletta han, og søkte på nytt.. Sååå. Men aner noen hva som kan forutsake feiltenning? Synger tennpluggen på siste verset eller? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Å ja, da så. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Al3x, hadde ikke du Knock-Control-feil på din også? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 jeg sitter i bilen min nå, og tester diagnose kabelen, har hatt knock control feil på alle sylindrene :P g62 driten var feil, mixture adaption feil, *slette* :P får se om de komemr opp igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg