Krims0n Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei. Har en vw passat 2002mod avant 1,9tdi highline. Jeg har et xenon lys som er gåent, og har kjøpt et nytt. da jeg skulle skifte dette fikk jeg en brå stopp. Det var ikke så lett som bare å fjerne et deksel eller to. Jeg har ikke fått skiftet dette pga. at jeg ikke hadde tid til å begynne å demontere så mye. Er det meningen at det skal være SÅ mye jobb med å skifte et slik lys? Takk for all hjelp og svar. Mvh Lasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 det letteste der er å ta ut hele lykta... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krims0n Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 det letteste der er å ta ut hele lykta... Skal prøve på det i morgen når jeg får tid. Tenkte å ta den ut og prøve.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg