netten Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har nettopp kjøpt meg en Opel Vectra A 1,8i 92 mod. Har ikke hentet den enda. Noen som vet hvor mange hestekrefter som er i denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hmm.. er det en 8v motor mener jeg og huske det er 115 hester.. Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netten Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 og noen som vet om jeg kan få sentrallås på den? evt hvor mye det koster å få det gjort? Er vanlig lås på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 disse ble vel også levert orginalt med sentrallås.. og dermed kan du evt plukke hele sulamitten ut fra en bil på hugger.. sannsynligvis så ligger strøm og sånt klart for slikt utstyr orginalt.. men ang pris så kommer nok det veldig an på dagsformen til evt hugger du tar dette fra Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netten Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 er ikke sikker. dårlig peiling.. Se når jeg henter den. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netten Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 hmm en tur til blomdalen i arna da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 bare husk at du får med deg alle stag til sentrallåsen,og ledningene helt frem til sikringsboksen.. pleier ikke være så ille jobb egentlig:-) Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netten Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 er dette noe som er greit å gjøre selv? Kjenner mekaniker og andre som driver bil. Prøve å skjønne litt selv. Liker bil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 altså.. siden du da evt skal på en hugger og plukke det ut.. så bare prøver du og huske hvordan alt sto og da er det ingen sak og legge det på plass i din egen bil.. men husk også da evt hvor i sikringsboksen den var koblet Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netten Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Takk for svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stikko Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Tvilsomt at det fortsatt er relevant, men har mine tvil om at det er 115bhp. Jeg har selv en 95' 2.0i, og den har - bare - 116bhp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 den er det 90 hest i hehe 8ven. og husk det er egen styrenhet te sentral låsen. under høgre sparke plate. eg hadde kje gadda bygge den om, styreenhete tuller og og da må du knuse ruten i bilen for så og koble av styrenhet og sette direkte strøm slik dørene åpner seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Er det stikkere i sikringsboksen så ligger det ledninger klart. Skal du sette inn sentrallås må du kansje ha ledningsnett til dørene! Kan bli litt vanskelig på førerdøren, da det er et system (mekanisk tyverisikkring) som kan låse låsene slik at de kun kan åpnes i fra førerdøren med nøkkel. Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg