krt_ Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Lakka med spraylakk over et område som jeg har fikset på tidligere i dag. Da kom tydeligvis lakken i kontakt med grunning som resulterte i at lakken kokte litt. området var max cm i diameter. Er dette noe man kan reparere med å rubbe? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Pusse og lakke på nytt... :( Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Pusse og lakke på nytt... :( hehe.. svaret jeg regna med du ville svare :) Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Enn å rubbe over der man har fyllt med lakkstift? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Enn å rubbe over der man har fyllt med lakkstift? Våtslipe -> Cut m/Ullpad -> polere -> voks Mye styr, men da blir de fylte områdene usynlig ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Våtslipe -> Cut m/Ullpad -> polere -> voksMye styr, men da blir de fylte områdene usynlig ;) Genialt! Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Jepp, metoden kazzper sier er rett. Men da må du fylle i der det har kokt med pensel og skikkelig lakk. Regner med at du bare har lakktypen på sprayboks, denne må da sprayes i en beholder, og tørkes litt.. Er altfor tynn når den kommer ut av boksen. Så pensler du bare i hullene, gjerne litt over lakknivået som er fra før av. La dette tørke i minst 2 uker.. Så er det bare å våtslipe i vei :) Start med p2000 til du får alt slett, så pusser du over med p3000 etterpå. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Eller du har denne her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=66 trenger bare lakk i tillegg.. har den selv men har bare hatt den ca 1 år så har ikke testet den enda...he he....TTT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Eller du har denne her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=66 trenger bare lakk i tillegg.. har den selv men har bare hatt den ca 1 år så har ikke testet den enda...he he....TTT Jeg har også hatt lyst til å teste den der lenge.. er jo en rask og rimelig snarvei hvis det funker! Spesielt hvis man kan ta skader som er et par cm i diameter.. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tror ikke den tar "noen" cm i dim denne her, men det finner jeg ut når jeg tester den..... etterhvert..he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Eller du har denne her: http://www.scandicshine.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=11&products_id=66 trenger bare lakk i tillegg.. har den selv men har bare hatt den ca 1 år så har ikke testet den enda...he he....TTT Ser fristende ut det der. Men tror jeg skal prøve først metoden med å fylle i lakk fra sprayboksen. Eller rett og slett pusse ned igjen! Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jepp, metoden kazzper sier er rett.Men da må du fylle i der det har kokt med pensel og skikkelig lakk. Regner med at du bare har lakktypen på sprayboks, denne må da sprayes i en beholder, og tørkes litt.. Er altfor tynn når den kommer ut av boksen. Så pensler du bare i hullene, gjerne litt over lakknivået som er fra før av. La dette tørke i minst 2 uker.. Så er det bare å våtslipe i vei :) Start med p2000 til du får alt slett, så pusser du over med p3000 etterpå. Noen plass man vi får kjøpt dette? helst på nett siden jeg BOR i GOKK.... Altså våtslipepapiret.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg