etux89 Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 hei er det noen sider på nettet man kan få tak i trimm eller styling til opel kadett 1977,78,79 modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 vet noen om noe sider man kan kjøpe trim til disse bilene?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 får tak i frontleppa til dem men husker ikke kor det var henne...tyskland kansje? Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 GTE eller Kamei frontleppe er gromt.. "Styling" av type fast and the furious hører hjemme på bålet.... Kan jo mekke bakkeløp racing look da. Er litt over-the-top på vei den da, hehe.. GTE-leppe Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2008 den stylingen var veldig kul:D. men jeg lurer på en liten ting,jeg skal fikse opp en kadett,må jeg sende inn til biltetsynest om åssen jeg skal bygge den og sånnt da? kan jeg bruke opel omega bremser på den,og opel omega motor 2,0literen?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 Må ha forstilling og bakaksling fra kadett c med 1.6 eller større motor for å få det godkjent, og det koster endel.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 okei:D å mye kommer det til å koste da trur du?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 trur dere det hadde gått med opel omega i den. må jeg flytte mye på motor festene og sånnt og? og er det plass i det hele tatt trur dere. det er jo ganske liten i motor rommet til kadetten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 en kompis av meg som har hatt gamle opeler i alle år nevte til meg en dag som eg ikkje viste helt fra før..er at hadde man en 1.6kadett c så passte vell 2.0 omega/rekord motor (husker ikkje heilt) rett på girkassa til 1.6 Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 okei:D å mye kommer det til å koste da trur du?:D syyyykt med peng!!..... hvis du må ha motor,bremser,gir,forsjstilling+bakaksel fra 1.6... kommer fort oppe i 20 store og kanjse mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 jeg skal ha girkassa og motor fra 2 literen omega. resten må jeg ha fra en bil som tåler de hestene:D takker for svar dere kan jævlig mye her inne:D dere er de beste:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2008 10000+ vil jeg ha regna med for bakaksel og forstilling til 1.6... Da uoppussa.. Koster vel ca 15000 bare for komplett forstilling med polyforinger hos dr manta, men da er den ny da... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etux89 Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 hva om jeg hadde satt i en calibra turbo maskinen? hva måtte jeg ha gjordt da?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg