alex10016 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Jeg har ikke sånn superpeiling på bil og stereo osv, men anlegget satt allerede i bilen når jeg kjøpte den.. Høytalerne sitter i hattehylla baki, og begge forsterkerne ligger under bagasjen der ekstrahjulet egentlig skal ligge... Men problemet er når jeg gir gass, så øker lyden i anlegget, men når jeg bremser så senker lyden seg... Og det er mildt sagt irriterende :P Kan det ha noe med plasseringen av forsterkerne å gjøre? eller strømmen på bilen? Noe forslag til hvordan jeg kan fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Opel? JVC-spiller? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Kanskje spilleren justerer volumet utifra støyen i kupeèn? Viss den har det, rekner eg med at det kan skrus av. Du får oppgi merke og modell på spilleren din. Transmedia er allerede på sporet, so du får nok svar på spørsmålet ditt! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SinnaSatan Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Vet DAB spillerne til Blaupunkt har styring på det (vet fattern har det). Den senker lyden når jo saktere du kjører. Ved full stopp er lyden 50% lavere enn ved landeveiskjøring (eller noe sånt). Vet ikke helt hva det er den kobler til, om det er speedo, eller lyd som justerer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Sikkert en ganske ny pioneer spiller du har? :) kobla opp en sånn en til x,n min. og den hadde det.. prøvde å slå det av uten noen nytte.. og, var ingen ekstra kabel jeg måtte koble på! eneste jeg koblet var pluss, minus, styrstrøm, høytalere og audiokabler. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex10016 Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Det er en pioner spiller ja! Men det er ingen sånne instillinger på den.. hvis det er det så kan man ikke slå den av i hvertfall! hehe Så tror ikke det har noe med selve spilleren å gjøre, fordi det skjer bare noen ganger.. nå har jeg gått flere dager uten at det har skjedd noe der, men noen ganger begynner lyden å leike. Har en kammerat som har litt peiling og han har gått over hele greia og alt er koblet riktig til forsterkeren... Kanskje det er noe dårlige kabler eller noe... Og den sitter i en Civic:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hvilken Pioneer-spiller er dette da? Kan du ikke slå av ASL i en submeny der? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg