Gå til innhold

Spiller til bilen med hardisk ?

Ranger emnet


Myklebust

Anbefalte innlegg

30 og 40 GB diskplass? Til henholdsvis 20 000,- og 10 000,-? Jiis...

 

Mac Mini, Carnetix CNX-P2140 12V-12V strømforsyning, en søt liten 2,5" ekstern disk på 250GB og en 8" Lilliput pekeskjerm havner på ca 7-8 000,-

 

Litt mer fleksibelt også, ettersom funksjonaliteten ligger i programvaren og kan forandres helt etter eget ønske og forgodtbefinnende :)

 

EDIT: mer knotete å sette opp selvsagt, jeg nevnte det mest for å sette de andre alternativene litt i perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men jeg lurer på hvor mange som bruker ~10 000,- på hovedenhet som faktisk bruker den innebygde forsterkeren på 4 x 30 watt...

 

Men ok, sleng på en 41hz Amp9 til £65, en HQCT1 RDS-radiomodul og Centrafuse Navigation. Da har man samme funksjonalitet, samme pris men fremdeles nesten 300GB mer lagringsplass og valgfri funksjonalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne noe av det Pioneer spillern til 20.000 har:

 

* Ryggekamera som går automatisk på når revers legges inn

* Blåtann med handsfree til mobilen

* Stemmestyring av menyene

* Detaljert kart over hele Vest-Europa

* 6 millioner POI (Points Of Interest), med adresse og telefonnr.

* DVD / CD spiller

* Ripper automatisk CD-plater til HardDisken

* Gracenote database som automatisk setter navn på spillelistene dine

* Innebygget FM / AM radio

* USB og iPod-docking med adapter

* 7" touchscreen

* GPS og gyrosensor gir deg speedometer, G-kraftmåler, helning, kompass samt voltmeter i displayet om du ønsker det.

 

 

Har selv hatt Carputer i bilen, og det er jo artig å få det til, men det er mye knot. Tror ikke jeg like lett kunne fått til alt jeg har i Pioneeren nå.

 

Men spørs jo selvsagt hva du er ute etter =)

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår