jeg ruller Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 combi camp er jo en selfølge på festival. geniale greier. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Til deg selv eller bilen? Blir isåfall til oss. Bilen skal nok klare seg 2 netter utendørs i vær og vind, uten å ta skade av det. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 hehe:P men faen, synd det er så jævlig dyrt å være der.. ingen som skal kjøre kolone fra strømmen eller jessheim da?:P eller rundt oslo?:D blir nok et mindre telt på meg;P er bare 180 å veier rundt 70 kg så trenger ikke store plassen:D Jeg skal kjøre fra Oslo, så er interresert i kolonne jeg også. Edit: Har faktisk akuratt samme mål på kroppen min :p Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg skal=D Kjører fra Haugesund til Skien på fredag. Da skal vi freeshe opp en campingvogn littegranne, også reiser vi vell på onsdagen hjemme i Skien! Kjører vell en god gjeng bortover fra Grenlandsdistriktet regner jeg med! Så blir det vell handel av partytelt, og gaffatape! hehe Fy å jeg gleder meg! Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 det tror æ alle gjørR:) er jo faktisk bare 11dager til campen åpner:D Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Jeg skal kjøre fra Oslo, så er interresert i kolonne jeg også. Edit: Har faktisk akuratt samme mål på kroppen min :p hehe:D får vel prøve å få til noe da? jeg sender deg pm(eller du sender meg) eller så legger jeg det ut her om jeg vet noe! hehe:D men har litt lyst å dra ned på fredag å ikke torsdag! kommer vel litt ann på været:S men GLEDER meg som en liten unge:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Ja jeg kjører ikke før på fredag uansett. Jobber torsdag så.. Får høre litt nærmere om det blir kolonne da.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Blir hytta for min del. Deilig og kunne sove godt! :) Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
She__devil Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 vi fra vestfold gatebilklubb kommer sikkert til å kjøre en gjeng samla fra sandefjord/tønsberg området. mens jg personlig kommer til å oppholde meg me pink racing medlemmer på rudskogen ;D;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast2hell Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 noen som har større campingvogn på gatebil? 240 brei og 8 meter lang... tottalt med bil 13 meter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onesome Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 jeg trenger soveplass :P noen som har en ledig :P Siter Stjælt både bilen og lappen member of http://www.midnightclub.no http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast2hell Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 ser bra ut dette!!!! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 jeg skal nedover, har med hel sort campingvogn :P Edit: Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Er skeptisk til været denne helga! Ser dårlig ut fra Særp sin værradar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 bare det er fint vær på torsdagen så vi kan få rigge opp før regnet kommer:) så blir allt bra Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg