Azumi Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er det noen som vet om et vanvittig fet bredde/wide kitt til vw golf 2? Da prater jeg om skjerm breddere, ikke bare hjulbuer.. Jeg vet du får sånt til mange andre biler. Mvh ivrig golf jente^^ Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Golf Rallye bredding du tenker på? Eller Japse-plast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er det noen som vet om et vanvittig fet bredde/wide kitt til vw golf 2? Da prater jeg om skjerm breddere, ikke bare hjulbuer.. Jeg vet du får sånt til mange andre biler. Mvh ivrig golf jente^^ Rieger har jo dette for eksempel, som nå begynner å bli klassisk, og kan faktisk bli tøft om det gjøres riktig. Usikker på om det leveres nytt lenger, men jeg tror det. Da snakker vi dessverre rundt 35.000,- + Det heter forresten Rieger GTO EDIT: Kansje lurt å legge ved linken;) http://www.sono-tuning.com/images/rieger/vw/golf2/front2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Golf Rallye bredding du tenker på? Eller Japse-plast? Jeg tenker noe i dene duren, bare til golf da: http://www.stxstyling.co.uk/StxStyling/Cars/showit.php?pnum=1084 Kan det være vanskelig hvis du har en dreven sveiser til å bare bygge ut skjermene? Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Rieger har jo dette for eksempel, som nå begynner å bli klassisk, og kan faktisk bli tøft om det gjøres riktig. Usikker på om det leveres nytt lenger, men jeg tror det. Da snakker vi dessverre rundt 35.000,- + Det heter forresten Rieger GTO EDIT: Kansje lurt å legge ved linken;) http://www.sono-tuning.com/images/rieger/vw/golf2/front2.jpg Det var jo egentlig fet det da!! Men skal ikke ha de stygge jetta lyktene. Vil prøve å lage helt ny grill! Pappa har tuna full av litt av hvert. Tenkte å finne noe gøy der å lage noe^^ men tror du det kittet er vanskelig å montere? Jeg vet om en som fikk tilpasset sitt kitt til en bmw på custom cars, det kostet han 50 000,- Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Stygge jetta lyktene? Håhå:) Nå fornærmet du mange her på forumet :P Rallye-lykter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 stygge sa du ? :deng Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Stygge jetta lyktene? Håhå:)Nå fornærmet du mange her på forumet :P Rallye-lykter ;) Det får være så^^ Golf er golf, IKKE JETTA!!!!!! Det blir som å sette skyline lykter på en micra. Hehe Alle sin mening! Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 stygge sa du ? :deng som sagt! alle sine meninger^^ Men golf er golf, ikke jetta! Men det er det jeg mener^^ Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Er ikke Jetta-lykter, men Rallye-lykter. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Det får være så^^ Golf er golf, IKKE JETTA!!!!!! Helt riktig, og dette er heller ikke jetta-lykter ;) hint: Lykter fra Golf Rallye ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azumi Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Haha^^ Jaja rally, jetta eller golf^^ Bare de er runde duger de for meg! Siter Wanne Go FASTER..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Haha^^ Jaja rally, jetta eller golf^^ Bare de er runde duger de for meg! Smaken er som baken, delt i 2.. helt sant det, men gud så vakkert det er med Rallye lykter på en 2'er ;D Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 "The smake is like the bake" som det heter på nynorsk ... men Corrado-front er enda råere enn Rallye. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 "The smake is like the bake" som det heter på nynorsk ... men Corrado-front er enda råere enn Rallye. Må si meg enig der :D Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg