beemerfanatic Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 som nevnt over så sliter jeg litt med det på en 98 2.8l. har byttet LLM men er ikke noe forskjell på det.ikke får jeg noe feilkode på vagcom heller. vet det rasler litt i den ene cat,kan det være årsaken? eller er det noen som vet hva det er? takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg vil tippe katalysator ja. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Jeg vil tippe katalysator ja. frykter det.. det er jo to stk cat så hvis den ene er tett eller lignende så vil det jo bli forskjell på utblåsningen på annen hver syl,og da vil det jo i følge min teori oppstå nøkking.. jeg finner det vel ut etterhvert da jeg skal bytte hele annlegget til noe litt grommere..:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg