drunkenPETE Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 http://www.bbc.co.uk/topgear/show/nextepisode.shtml klokken 20:00 på BBC2 eller klokken 21:01 for de som laster det ned:P Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Endelig!! :D Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Når er denne sesongen filmet? Føler meg så snytt av Discovery Channel. De snakker hele tiden om nye serier/sesonger, men mange av de er jo filmet 2-3 år før de blir vist. Men uansett er det jo noe å se fram til. :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Dette har jeg sett fram til LENGE!! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Episoden var knallbra! M3 bruker 3 ganger så lite bensin som Prius når begge bilene har samme tempo!:D Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hipphurra Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 lenge siden jeg har ledd så mye som når jeg så de politibilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Episoden var knallbra! M3 bruker 3 ganger så lite bensin som Prius når begge bilene har samme tempo!:D Om jeg ikke hørte feil var det nå 10 % mindre eller noe slikt =) Men folka i Top Gear er jo helt geniale!! Ler høyt i hver episode. Er så enormt mye bedre enn Fifth Gear og Autofil Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Fitfh Gear.. Jeg verdsetter en fis, høyere enn Fifth Gear. Top Gear ligger mitt hjerte nærmest! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Om jeg ikke hørte feil var det nå 10 % mindre eller noe slikt =) Ja, jeg hørte feil. Prius gikk 17 miles/gallon mens M3 gikk 19 miles/gallon ;) Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det der var morsomt. "It's not what you drive, it's how you drive it" eller noe slikt. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 hvordan kan en ikke like clarksen ? når han sitter å skriker pooower, alti veit best å har verdens mest skrudde logikk ? :D Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Herlig! Har gleda meg til dette :D _Evje_: Tror sessongen er filmet veldig nylig (er mulig de ikke har filmet alle episodene også for den saks skyld). Husker i hver fall fra andre sessonger hvor de har testet biler som akkurat hadde kommet, og til og med biler som enda ikke var til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det er klart det må slå feil når det er Clarkson som får beskjeden først.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 noen som har link til episoden på video google eller noe? Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaasin Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 noen som har link til episoden på video google eller noe? Last den ned på fansiden. http://www.finalgear.com har alle episodene sin torrentlink. Eg skal ikkje si det sikkert om det er lovlig å laste ned derfra, men BBC er offentlig i UK, så det kan hende siden di har holdt på så lenge uten innblanding fra noen i programmet. De har heller fått gode tilbakemeldinger på andre tiltak. Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg