cteigen Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 en som sier at silikon kan ruster metall er dette riktig? hadde tenkt og bore hull til strømkabel... Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Würth MS klebemasse eller tilsvarende er det du trenger. :) Byggsilikon inneholder et eller annet stoff som angriper metallet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cteigen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 ok kan jeg kjøpe det hen? hvor som helst? Siter Opel Astra 2000 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega 2,6 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 eller kjøp en tube med tec7 funker bra det. Det finnes på de fleste byggevarehus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Bruker selv silikon i sveis for å dekke til eventuelle porer/hull etter jeg har tectylert området. Det fungerer fint :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Bruker selv silikon i sveis for å dekke til eventuelle porer/hull etter jeg har tectylert området. Det fungerer fint :) Det varierer litt fra silikon til silikon om det er slike stoffer i dem - men hvorfor ta sjangsen når en stor tube klebemasse koster ~150 kr? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 De silikonene jeg har vært borti har enten inneholdt eddiksyre eller ammoniakk. Ingen av delene er helsekost for stål. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg hr også blitt advart mot å bruke silikon rett på metall. Jeg bruker PL400. Dette er lim/fugemasse med utrolig hefte evne. Fås kjøpt på byggevarebutikker. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg