OVS72 Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jo mer sexy ei jente er jo mindre bruker hun hjernen. Flere pene jenter jeg har møtt har enten vært helt uten praktisk sans eller mulighet til å forstå noen med annet livstil enn dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Fordi dem lever på utseendet, enkelt og greit :) Golddiggers Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Som f.eks at jo penere hu er jo høyere er sannsynligheten at hu røyker...? Det virker som om logikken blir at, jeg er så pen, at jeg må jo ødelegge meg med noe... Godt det ikke gjelder alle da :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 OK... Gutten: du er pen.. jenta: jeg er stygg og tar fram røyken Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 vel... når hu tar fram den så bli'a det ja... :) Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 og er hun pen og singel, så er det en veldig god grunn til at hun er det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 værste av alt er at noen jenter tror de må være dumme, og at vi gutter liker det. Har møtt noen sånne jenter og, som i det skjulte er faktisk smarte, men de spiller dumme. tragiske greier. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 værste av alt er at noen jenter tror de må være dumme, og at vi gutter liker det. Har møtt noen sånne jenter og, som i det skjulte er faktisk smarte, men de spiller dumme. tragiske greier. Dette er desverre veldig sant. Trur mer det er et skrik om oppmerksomhet en noe annet. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jo dummere hun er jo bedre er det! da sparer du masse penger;););) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Jo dummere hun er jo bedre er det! da sparer du masse penger;););) bare vent til de skjønner at du kunne brukt alle pengene dine på dem isteden for på bilen.... kan jo ta et års tid om du er heldig ;-) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Smart Pen Singel Du kan max få 2. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg