lotherington Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Jeg skal bytte forgasseren på bilen min og har et tilbud på en vebber 45mm.. Jeg er litt i tvil, da jeg ville tro at det vil være fornuftig med en orginal, men hva sier dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Riktig dyset Weber og trimkam vil bli gode greier :) Vær obs på at du ikke kan sette en 45m rett på og kjøre videre. Denne må dyses til din motor ellers vil gjerne motoren gå som en dass, gjerne med et alvorlig bensinforbruk! Hvilket innsug er du da tenkt å bruke til dette? Gjelder det en eller to stk gassere, og hvilken type? DCOE? Litt om Weber og kam HER. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotherington Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Å gud.. Nå så du mange ord jeg ikke kjenner til:P kan du ta det på norsk? eller var det så norsk som det går an..?:p Kan man sette en orginal gasser rett inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Å gud.. Nå så du mange ord jeg ikke kjenner til:P kan du ta det på norsk? eller var det så norsk som det går an..?:p Kan man sette en orginal gasser rett inn? Det han prøver å si er at forgasseren må justeres for at motoren din skal gå riktig. En Weber 45 DCOE passer heller ikke på orginal innsuget. På orginalforgasseren går luften ovenfra og ned innsuget, på en DCOE forgasser går luften sideveis inn i forgasseren og videre sideveis inn i innsuget Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg