_Evje_ Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Dæven døtte til flaks sier jeg :P http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=500350 Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Han har nesten hatt mer flaks enn det som er lov, sier Torsnes til avisen. Herlig uttalse fra en lensmann :) Han vet jo ett og annet om hva som er lov mener jeg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Det ville ikke overrasket meg om man kunne bli bøtelagt for slikt... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Føreren har faktisk brutt veitrafikklovens paragraf §3 § 3. Grunnregler for trafikk. Enhver skal ferdes hensynsfullt og være aktpågivende og varsom så det ikke kan oppstå fare eller voldes skade og slik at annen trafikk ikke unødig blir hindret eller forstyrret. Vegfarende skal også vise hensyn mot dem som bor eller oppholder seg ved vegen. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 de har også en fin paragraf hvis jeg husker riktig som fratar dem all ansvar mtp på vei forhold. Går noe som at hver fører har ansvar for at veien de ferdes på er i tilstrekkelig bra tilstand for å ferdes trygt og forsvarlig. Men fy flate, snakk om å ha gullhår i ræva, helsikke... Hadde ikke likt å være i den volvoen der. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paroa Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg kom litt fort i svingen og det var mørkt og fuktig i veibanen, hadde ikke tid til å dra opp bilen der å da så jeg lot den stå til dagen etter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg