lars-frr Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 Jeg skulle sette meg i bilen her en morgen da brytern til lysene var sinnsykt hard og tung og få på . Men jeg fikk de da på , men lysene vil ikke alltid på, må liksom skru de av på noen gang før de funker. Og plutselig så bare skrur de seg .. Merkelige greier.. Det skal være sagt at det var veldig kaldt akkurat den natten , men kan liksom ikke tenke meg at det skal ha noe og si. Har ikke fått sjekket det noe mer en det , men skal gå over brytern i morgen. Kan det være noe jordingsfeil ??? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 prøv en lysbryter fra en anna golf, samt sjekk at kontakten til lysbryteren ikke er svidd, og at isolasjonen på alle lederene er intakt. mest sannsynlig føkka lysbryter.. den takler ikke alt som går gjennom den (blant annet hovedlys, mange watt) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Fiksa det ,, var lysbrytern som var gåen,, Men reagerte likavell på at det lyste ekstremt dårlig .. Men så kom jeg på å vaske bilen :) Det gjorde susen gitt ... LOL Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 :idea: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by lars-frr Fiksa det ,, var lysbrytern som var gåen,, Men reagerte likavell på at det lyste ekstremt dårlig .. Men så kom jeg på å vaske bilen :) Det gjorde susen gitt ... LOL hehe, ikke noe unormal grunn når det gjelder lysene på volkswagen det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg